RudolfoShock Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Hey mede Forum leden, Ik diss hier ff mijn eerste PhotoShop cs2 creatie, Graag jullie eerlijke mening! don't be soft! Het is een Sig: Grtss, kevin Reageren
RudolfoShock Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Hmm dont be shy xD heb echt tips nodig Reageren
Kloep Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Nou hier dan De achtergrond vind ik mooi gebrusht. Pistool op de achtergrond is ook een heel erg leuk idee. De tekst "TostiHawaii" past natuurlijk niet echt bij GTA IV. Het logo had iets duidelijker op de voorgrond gemogen wat mij betreft. De "rare dingen" rechtsboven vindt ik niet mooi, ik denk dat je die beter gewoon weg had kunnen laten. Mvg Kloep Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Nou hier dan De achtergrond vind ik mooi gebrusht. Pistool op de achtergrond is ook een heel erg leuk idee. De tekst "TostiHawaii" past natuurlijk niet echt bij GTA IV. Het logo had iets duidelijker op de voorgrond gemogen wat mij betreft. De "rare dingen" rechtsboven vindt ik niet mooi, ik denk dat je die beter gewoon weg had kunnen laten. Mvg Kloep Dat 'rare' ding noemen ze het GTAIV-logo... Ik vind eveneens dat je prima gebrushed hebt. Maar jammer dat de meeste dan nog niet dát beetje inzicht hebben om de sig dan verder in kwaliteit op te heffen. Je verpest hem simpelweg met drie onzichtbare, slecht uitgeknipte rendertjes. De tekst GrandTheftAuto is dan nog wel degelijk geplaatst, maar de twee andere maken het er niet veel mooier op. Probeer de ruimte wat meer op te vullen, maar er tegelijkertijd ook met mate mee om te gaan. Nu gooi je alles door elkaar, en wordt het een zooitje. Het pistool is niet zo goed uitgeknipt, en geeft ondanks deze al op een vreemde plek gezet is, dus ook een slordige indruk. Zorg ervoor dat je wat meer inzicht krijgt in ruimte, kleurgebruik, en zicht. Met dat laatste bedoel ik de kleur- en lichtkwaliteit van de signature, en kleine details zoals die witte lijn rondom het pistool. Om nog eventjes terug te komen op je 'eerst' PS2 creatie zal ik je nog eventjes geen punt geven. Dat komt pas wanneer je er iets meer mee hebt gedaan. Je kunt een voetballer immers niet opstellen wanneer deze nog niet weet dat de bal bij de tegenstander in het doel moet, en niet in eigen doel. Al met al is het brushen dus redelijk gelukt, maar let op de dingen die je er daarna mee doet. Succes Reageren
RudolfoShock Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Nou hier dan De achtergrond vind ik mooi gebrusht. Pistool op de achtergrond is ook een heel erg leuk idee. De tekst "TostiHawaii" past natuurlijk niet echt bij GTA IV. Het logo had iets duidelijker op de voorgrond gemogen wat mij betreft. De "rare dingen" rechtsboven vindt ik niet mooi, ik denk dat je die beter gewoon weg had kunnen laten. Mvg Kloep TostiHawaii is mijn Xbox live naam, daarom xD (de admin moeten nog mijn forumnaam daarin veranderen xD) Verder iedereen al bedankt voor de tips Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik vind hem niet zo mooi, ik heb ontdekt dat links bovenin "Grand Theft Auto IV" stond, maar met een snelle blik zie je dat niet. Zulke dingen moeten snel opvallen. En dan heb je "Tostihawaï" extra laten opvallen. Je had het lettertype in "PriceDown" moeten doen. En wat meer laten lijken op de kleur van de andere teksten. Zwart dus. En je had hem gewoon horizontaal rechts onderin kunnen zetten. En je had hem moeten inblenden. Nu over de achtergrond. Ik vindt het wel mooi bedacht. Maar rechts onder "IV" zie je ineens een stuk en dat is veel een veel lichter. Dat had je beter even donker als de rest kunnen doen. Zoiets mag wel. Maar dan moet je op dat lichte stuk "IV" plaatsen. En niet er links boven in een donkerder stuk. Verder is de linker kant nogal leeg. Dat komt doordat dat stukje tekst "Grand Theft Auto IV" niet opvalt. Of je had dat licht moeten maken, of je had het er weg moeten laten en een "Niko Bellic" of een andere hoofdrolspeler er neer moeten zetten. De afbeelding van die man dan. Ik was niet soft Mvg, BB Reageren
RudolfoShock Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik vind hem niet zo mooi, ik heb ontdekt dat links bovenin "Grand Theft Auto IV" stond, maar met een snelle blik zie je dat niet. Zulke dingen moeten snel opvallen. En dan heb je "Tostihawaï" extra laten opvallen. Je had het lettertype in "PriceDown" moeten doen. En wat meer laten lijken op de kleur van de andere teksten. Zwart dus. En je had hem gewoon horizontaal rechts onderin kunnen zetten. En je had hem moeten inblenden. Nu over de achtergrond. Ik vindt het wel mooi bedacht. Maar rechts onder "IV" zie je ineens een stuk en dat is veel een veel lichter. Dat had je beter even donker als de rest kunnen doen. Zoiets mag wel. Maar dan moet je op dat lichte stuk "IV" plaatsen. En niet er links boven in een donkerder stuk. Verder is de linker kant nogal leeg. Dat komt doordat dat stukje tekst "Grand Theft Auto IV" niet opvalt. Of je had dat licht moeten maken, of je had het er weg moeten laten en een "Niko Bellic" of een andere hoofdrolspeler er neer moeten zetten. De afbeelding van die man dan. Ik was niet soft Mvg, BB Thnx dankje voor die info! zal er aaan denken bij mijn volgende ''creatie'' xD Reageren
RudolfoShock Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Euhjj Dis m'n nieuwe sig die ik voor een goeie vriend heb gemaakt \/ \/ Ook kritiek graag (was een 1 minuut werkje hoor!) Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Euhjj Dis m'n nieuwe sig die ik voor een goeie vriend heb gemaakt \/ \/ Ook kritiek graag (was een 1 minuut werkje hoor!) Je kunt wel om kritiek blijven vragen. Maar daar berijk je vrij weinig mee. Je verwacht toch geen positieve tips na 1 minuut werk of wel? Probeer er eens wat langer aan te besteden. Je hebt genoeg tips gekregen hierboven, dus gebruik die eens. Een signature is niet in een half uurtje klaar. Hij is pas klaar als er niets meer aan gedaan kan worden. En dat duurt vaak een uurtje minimaal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.