wooziekoekenman Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Ik heb tussen mn GTA4 sessies nog wat op paint kunnen maken. Zoals je ziet ben ik er weer in geslaagt om het gezicht scheef te maken zoals gewoonlijk Overigens is het rechteroog te groot, het gezicht te breed, het haar lelijk (haar painten is moeilijker dan verwacht ) en kloppen de verhoudingen voor geen meter, want ik had geen zin om alles te meten enzo. Ik ben nou eenmaal niet zo'n perfectionist. Verder ben ik er wel tevreden over. Laters (klik voor volledige versie) (klik voor volledige versie) Bewerkt: 7 mei 2008 door wooziekoekenman Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Nou,, Ik vind hem anders nog helemaal nog niet zo gek hoor! Ik vind het echt knap hoe je dat doet. En dat nog wel met Paint! Ik kijk gewoon over de dingen die jij zei heen en gewoon naar het geheel kijken. En als je dan kijkt, Is het echt heel knap gemaakt hoor Rate: 9/10 Reageren
1974 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik heb tussen mn GTA4 sessies nog wat op paint kunnen maken. Zoals je ziet ben ik er weer in geslaagt om het gezicht scheef te maken zoals gewoonlijk Overigens is het rechteroog te groot, het gezicht te breed, het haar lelijk (haar painten is moeilijker dan verwacht ) en kloppen de verhoudingen voor geen meter, want ik had geen zin om alles te meten enzo. Ik ben nou eenmaal niet zo'n perfectionist. Verder ben ik er wel tevreden over.Laters nou haar in paint is niet moelijk hoor alleen het ligt aan de vorm van het haar.ik vind hem ook wel mooi(eerlijk gezegd mooier dan het orgineel)er kunnen altijd wat fouten inzitten,want ik maak ze ook nooit 100% procent foutloos.ik geef je een 10/10. Reageren
Think Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Heel mooi, juist haar kin staat een beetje scheef. Kijk ook nog eens goed naar de onderkant van haar neus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.