Jump to content

Hoeveel story line missies heeft GTA IV?


BJ Luijk

Recommended Posts

Kan iemand mij misschien vertellen hoeveel storyline missies GTA heeft? Zijn dit alle missies die reeds beschreven staan op WikiGTA of zijn het er nog meer? Misschien btje domme vraag, maar kan het nergens vinden!?

En wat zijn er naast politie nog meer voor sub-missies te doen? (klusjes voor little jacob etc?)

Alvast bedankt voor de reactie(s) :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

"Kan iemand mij misschien vertellen hoeveel storyline missies GTA heeft? Zijn dit alle missies die reeds beschreven staan op WikiGTA of zijn het er nog meer? Misschien btje domme vraag, maar kan het nergens vinden!?"

83 missies in totaal als ik me niet vergis

"En wat zijn er naast politie nog meer voor sub-missies te doen? (klusjes voor little jacob etc?)"

Er zijn inderdaad allerlei klusjes. Je kan alleen niet meer bijvoorbeeld in een taxi stappen en mensen vervoeren. Hiervoor bel je roman die een taxibedrijf heeft. Viligtance is ook anders hiervoor ga je in de politiecomputer om een soort van shootout te starten.

"Alvast bedankt voor de reactie(s) :tu:"

graag gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

In alle checklisten staat 90 :7

staan daar de bijkomende personen waarvoor je één tot drie opdrachten moeten doen ook tussen.

Ik heb momenteel ene Jef ontmoet en daar één opdracht voor uitgevoerd. Waarschijnlijk moet ik daar ook meerdere opdrachten voor doen. Maar ik vind hem momenteel geen tweede maal.[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

In alle checklisten staat 90 :7

staan daar de bijkomende personen waarvoor je één tot drie opdrachten moeten doen ook tussen.

Ik heb momenteel ene Jef ontmoet en daar één opdracht voor uitgevoerd. Waarschijnlijk moet ik daar ook meerdere opdrachten voor doen. Maar ik vind hem momenteel geen tweede maal.[/font]

90 zijn alleen de hoofdmissies. Zijmissies niet meegerekend.


Missions (68%): Complete all 90 main story and procedural missions.

Car Thefts (2%): Deliver all 30 vehicles to the garage.

Friends (10%): Unlock all unique abilities and complete all activities for all five friends (except Roman and Dwayne).

Activities (5%): Defeat the CPU or an in-game friend at all activities at least once.

Random Characters (5%): Find all 14 random characters and complete their encounter missions (except Jeff, Cherise, Clarence, and Ivan).

Most Wanted (2.5%): Kill all 30 pedestrians on the list.

Vigilante (2.5%): Complete all 20 vigilante crimes.

Flying Rats (2.5%): Find and kill all 200 pigeons.

Unique Stunt Jumps (2.5%): Complete all 50 jumps.


Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

In alle checklisten staat 90 :7

staan daar de bijkomende personen waarvoor je één tot drie opdrachten moeten doen ook tussen.

Ik heb momenteel ene Jef ontmoet en daar één opdracht voor uitgevoerd. Waarschijnlijk moet ik daar ook meerdere opdrachten voor doen. Maar ik vind hem momenteel geen tweede maal.[/font]

90 zijn alleen de hoofdmissies. Zijmissies niet meegerekend.


Missions (68%): Complete all 90 main story and procedural missions.

Car Thefts (2%): Deliver all 30 vehicles to the garage.

Friends (10%): Unlock all unique abilities and complete all activities for all five friends (except Roman and Dwayne).

Activities (5%): Defeat the CPU or an in-game friend at all activities at least once.

Random Characters (5%): Find all 14 random characters and complete their encounter missions (except Jeff, Cherise, Clarence, and Ivan).

Most Wanted (2.5%): Kill all 30 pedestrians on the list.

Vigilante (2.5%): Complete all 20 vigilante crimes.

Flying Rats (2.5%): Find and kill all 200 pigeons.

Unique Stunt Jumps (2.5%): Complete all 50 jumps.


Bij de 68 procent horen de hoofdmissies, maar ook de exotic export en drugs missies en races en assasination (en nog enkele dacht ik)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Hey GTA spelers,

Ik zit nu op de 66.00% maar er is niemand war ik missies voor kan doen..

Mijn status:

Kate is dood gegaan op romans bruiloft

Ik kan geen missies doen voor roman

Ik kan geen missies doen voor Brucie(behalve de reaces)

Ik kan geen missies doen voor Assasin (allemaal gedan volgens mij)

Ik kan geen missies doen voor Little J (wel de pakjes afleveren enzo)

Ik kan geen missies doen voor Packie

Op de kaart staan helemaal geen tekens zoals R van Roman op P van Packie ofsow..

Op mijn kaart staat alleen:

Kleren winkels

Garage

Carwash

Internet cafe's

Savehouses

Stripclubs

Bar

Restaurants

Clucin bell ofsow

en zulke dingen maar dus geen contact personen waarmee ik een opdracht kan doen..

Misschien weten jullie wat ik meot doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey GTA spelers,

Ik zit nu op de 66.00% maar er is niemand war ik missies voor kan doen..

Mijn status:

Kate is dood gegaan op romans bruiloft

Ik kan geen missies doen voor roman

Ik kan geen missies doen voor Brucie(behalve de reaces)

Ik kan geen missies doen voor Assasin (allemaal gedan volgens mij)

Ik kan geen missies doen voor Little J (wel de pakjes afleveren enzo)

Ik kan geen missies doen voor Packie

Op de kaart staan helemaal geen tekens zoals R van Roman op P van Packie ofsow..

Op mijn kaart staat alleen:

Kleren winkels

Garage

Carwash

Internet cafe's

Savehouses

Stripclubs

Bar

Restaurants

Clucin bell ofsow

en zulke dingen maar dus geen contact personen waarmee ik een opdracht kan doen..

Misschien weten jullie wat ik meot doen?

Alle missie's

- Bij Brucie Packie en Little Jacob de like en respect 100& hebben. (ga met ze eten/darten enz.)

- De Flying Rats (Die duiven afschieten)

- Alle USJ's

- Vigilante, dit kun je pas doen na de missie Search & Delete (Brucie missie)

- Most wanted, 10 op elk eiland. beschikbaar na Search & Delete. (In politie auto most wanted opzoeken)

-Alle Random personen *

- Drug Delivery, beschikbaar na de missie Shadow (missie van Little Jacob)

- De Races (3 op elk eiland) beschikbaar na No.1 van Brucie

- alle 9 Assassination missie's. Beschikbaar na Truck Hustle van Phil Bell

Bewerkt: door urkaandezee
Link to comment
Delen op andere websites

Dus Kate is doodgegaan op Roman z'n bruiloft. Wel heb je na die missie nog een missie gedaan? Want anders zal je alle hoofdmissies al gedaan hebben. Als je een game wil selecteren bij Load Game bij het pauze menu. Staat er dan 'Mr. en Mrs. Bellic' of 'Story Complete'? Als het eerste er staat, en je dus nog geen missie gedaan hebt nadat Kate is vermoord, moet je wachten op een telefoontje van verschillende mensen. Dus dan moet je nog even rondlopen, af en toe saven, ... Als er Story Complete staat dan ben je klaar met alle missies van de storyline. Nu ben je dus zowat klaar met het spel, maar je kan natuurlijk nog de 100% proberen te behalen. Hier een lijstje met alles wat je moet doen voor de 100%:

Categorie Details aantal %
Hoofdmissies Speel de hele storyline uit. 60%
Drug Delivery Doe 10 succesvolle drugs leveringen voor Little Jacob 2%
Excotic Exports Lever 10 auto's af aan Brucie 2%
Races Win alle 9 races (3 op elk eiland) 2%
Assasins Doe alle 9 huurmoorden 2%
Car Thefts Breng alle 30 auto's naar Stevie z'n garage 2%
Random Characters Vind alle Random Characters en voltooi al hun missies 5%
Most Wanted Vermoord alle 30 criminelen op de Most Wanted lijst (10 per eiland) 2,5%
Current Crimes Vermoord 20 criminelen op de Current Crimes-lijst van de poltiecomputer. (Deze moeten niet aan één stuk gedaan worden, en zijn willekeurig) 2,5%
Vrienden Doe alle activiteiten die je met je vrienden kan doen, en unlock al hun special ability's (behalve die van Dwayne en Roman) 10%
Activiteiten Versla de computer of een vriend(in) in alle activiteiten (full game bowling, darts, QUB3D en biljart) 5%
Flying Rats Vind alle 200 duiven en schiet ze kapot 2,5%
Stunt Jumps Doe alle 50 Stunt Jumps goed 2,5%
Totaal Doe de hele 100% van GTAIV 100%
Link to comment
Delen op andere websites

Het kunnen èn 90 èn 94 missies zijn.

90 missie's --> Je hebt Francis laten leven, dus geen vier extra missies van Gerry.

94 missie's --> Je hebt Derrick laten leven, dus vier extra missies van Gerry rondom de ontvoering van Gracie.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kunnen èn 90 èn 94 missies zijn.

90 missie's --> Je hebt Francis laten leven, dus geen vier extra missies van Gerry.

94 missie's --> Je hebt Derrick laten leven, dus vier extra missies van Gerry rondom de ontvoering van Gracie.

Dat klopt niet hoor. Het maakt niet uit of je Francis of Derrick neerschiet. Je zal alleen een andere beloning krijgen/als je Francis laat leven kan hij je Wanted Level weghalen. De missies ivm de ontvoering van Gracie krijg je sowieso. Of je nu Francis of Derrick hebt vermoord. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...