Jump to content

Hoeveel story line missies heeft GTA IV?


BJ Luijk

Recommended Posts

Bedankt voor jullie reactie ik zal het zo snel mogelijk uit proberen..

Heb in middels al alle pakketjes van Little J afgeleverd dus dat kan ik niet meer doen mijn % is gestegen met 2% (ik zit nu p de 68%)

Ik ben nu races aan het doen met brucie ;)

Edit: ik heb alle races gedaan maar er is 0% bijgekomen :(

Bewerkt: door Joriz
e-mail adres maar even weggehaald. Neem aan dat je niet graag een mailbox vol spam wilt hebben
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor jullie reactie ik zal het zo snel mogelijk uit proberen..

Heb in middels al alle pakketjes van Little J afgeleverd dus dat kan ik niet meer doen mijn % is gestegen met 2% (ik zit nu p de 68%)

Ik ben nu races aan het doen met brucie ;)

Edit: ik heb alle races gedaan maar er is 0% bijgekomen :(

Kunnen jullie contact met mij opnemen?

Edit:

hoevaak meot je met brucie en little jacob uit gaan??

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor jullie reactie ik zal het zo snel mogelijk uit proberen..

Heb in middels al alle pakketjes van Little J afgeleverd dus dat kan ik niet meer doen mijn % is gestegen met 2% (ik zit nu p de 68%)

Ik ben nu races aan het doen met brucie ;)

Edit: ik heb alle races gedaan maar er is 0% bijgekomen :(

Kunnen jullie contact met mij opnemen?

mijn msn:

***

E-mailadressen mag je niet openbaar op het forum geven. ;)

Verder zal je waarschijnlijk niet alle races gedaan hebben. Je moet er 3 op elk eiland, wat dus op een totaal van 9 races komt! Als je een race wilt doen op bijvoorbeeld Algonquin moet je ook in Algonquin bellen naar Brucie, want anders zal je het niet gaan. Het eiland waarop je naar Brucie belt, zal het eiland zijn waarop je een race doet. Kijk anders eens bij je stats of je alle races gedaan hebt. Als je een race niet gedaan hebt (niet 1ste geworden!) zal er geen tijd staan of bij beste plaats een ander nummer dan 1.

Bedankt voor jullie reactie ik zal het zo snel mogelijk uit proberen..

Heb in middels al alle pakketjes van Little J afgeleverd dus dat kan ik niet meer doen mijn % is gestegen met 2% (ik zit nu p de 68%)

Ik ben nu races aan het doen met brucie ;)

Edit: ik heb alle races gedaan maar er is 0% bijgekomen :(

Kunnen jullie contact met mij opnemen?

mijn msn:

***

Edit:

hoevaak meot je met brucie en little jacob uit gaan??

Hoevaak doet er niet toe, je kan zoveel met ze uitgaan als je maar wilt. ;) Maar je zal 70% (Brucie) en 60% (LJ) nodig hebben voor hun special ability te unlocken. Deze zijn Helikopter-ophaal vlucht (Brucie) en wapens in een auto voor een schappelijk prijsje (LJ). Je moet dus gewoon met hun uitgaan totdat je een hoge like factor hebt. Je kan bij Stats -> General zien hoeveel percent like je bij iemand hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor jullie reactie ik zal het zo snel mogelijk uit proberen..

Heb in middels al alle pakketjes van Little J afgeleverd dus dat kan ik niet meer doen mijn % is gestegen met 2% (ik zit nu p de 68%)

Ik ben nu races aan het doen met brucie ;)

Edit: ik heb alle races gedaan maar er is 0% bijgekomen :(

Kunnen jullie contact met mij opnemen?

mijn msn:

***

E-mailadressen mag je niet openbaar op het forum geven. ;)

Verder zal je waarschijnlijk niet alle races gedaan hebben. Je moet er 3 op elk eiland, wat dus op een totaal van 9 races komt! Als je een race wilt doen op bijvoorbeeld Algonquin moet je ook in Algonquin bellen naar Brucie, want anders zal je het niet gaan. Het eiland waarop je naar Brucie belt, zal het eiland zijn waarop je een race doet. Kijk anders eens bij je stats of je alle races gedaan hebt. Als je een race niet gedaan hebt (niet 1ste geworden!) zal er geen tijd staan of bij beste plaats een ander nummer dan 1.

Bedankt voor jullie reactie ik zal het zo snel mogelijk uit proberen..

Heb in middels al alle pakketjes van Little J afgeleverd dus dat kan ik niet meer doen mijn % is gestegen met 2% (ik zit nu p de 68%)

Ik ben nu races aan het doen met brucie ;)

Edit: ik heb alle races gedaan maar er is 0% bijgekomen :(

Kunnen jullie contact met mij opnemen?

mijn msn:

***

Edit:

hoevaak meot je met brucie en little jacob uit gaan??

Hoevaak doet er niet toe, je kan zoveel met ze uitgaan als je maar wilt. ;) Maar je zal 70% (Brucie) en 60% (LJ) nodig hebben voor hun special ability te unlocken. Deze zijn Helikopter-ophaal vlucht (Brucie) en wapens in een auto voor een schappelijk prijsje (LJ). Je moet dus gewoon met hun uitgaan totdat je een hoge like factor hebt. Je kan bij Stats -> General zien hoeveel percent like je bij iemand hebt.

Ik heb in totaal 9 races gedaan (allemaal dus)

Ik kan ook al met de boot met brucie(ook helicopter)

Ik heb ook al een wapenwinkel op de kaart(door LJ)

Dus ik weet nog steeds niet wat ik meot doen :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in totaal 9 races gedaan (allemaal dus)

Ik kan ook al met de boot met brucie(ook helicopter)

Ik heb ook al een wapenwinkel op de kaart(door LJ)

Dus ik weet nog steeds niet wat ik meot doen :(

Hmm, heb je al een hoge score bij QUB3D gehaald? Heb je alle activiteiten gedaan met al je vrienden (Roman en Dwayne niet meegerekend) heb je al je vrienden hun Special Ability al unlocked? Dat zijn die van Patrick (autobom), Little Jacob (wapens), Brucie (Heli pick-up).

Verder kan je misschien eens je savegame uploaden op het forum, dan kunnen wij kijken wat je nog moet doen. ^_^

Verder moet je nog veel doen dus dit is wel zo handig:

Categorie Details aantal %
Hoofdmissies Speel de hele storyline uit. 60%
Drug Delivery Doe 10 succesvolle drugs leveringen voor Little Jacob 2%
Excotic Exports Lever 10 auto's af aan Brucie 2%
Races Win alle 9 races (3 op elk eiland) 2%
Assasins Doe alle 9 huurmoorden 2%
Car Thefts Breng alle 30 auto's naar Stevie z'n garage 2%
Random Characters Vind alle Random Characters en voltooi al hun missies 5%
Most Wanted Vermoord alle 30 criminelen op de Most Wanted lijst (10 per eiland) 2,5%
Current Crimes Vermoord 20 criminelen op de Current Crimes-lijst van de poltiecomputer. (Deze moeten niet aan één stuk gedaan worden, en zijn willekeurig) 2,5%
Vrienden Doe alle activiteiten die je met je vrienden kan doen, en unlock al hun special ability's (behalve die van Dwayne en Roman) 10%
Activiteiten Versla de computer of een vriend(in) in alle activiteiten (full game bowling, darts, QUB3D en biljart) 5%
Flying Rats Vind alle 200 duiven en schiet ze kapot 2,5%
Stunt Jumps Doe alle 50 Stunt Jumps goed 2,5%
Totaal Doe de hele 100% van GTAIV 100%

Kijk even wat je allemaal al hebt gedaan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Wat is CUB3D?

je weet toch wel die poolhal in het eerste eiland? als je daar heen gaat zonder een vriend, staat daar een computer game ding. en daar kan je zo'n spel doen met blokjes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is CUB3D?

QUB3D is een videospel die je kan spelen op verschillende plaatsen (deze).

vind je een filmpje ervan. Het is dus de bedoeling om verschillende kleuren blokjes bij elkaar te brengen, zodat deze verdwijnen en je punten krijgt.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
Het kunnen èn 90 èn 94 missies zijn.

90 missie's --> Je hebt Francis laten leven, dus geen vier extra missies van Gerry.

94 missie's --> Je hebt Derrick laten leven, dus vier extra missies van Gerry rondom de ontvoering van Gracie.

Dat klopt niet hoor. Het maakt niet uit of je Francis of Derrick neerschiet. Je zal alleen een andere beloning krijgen/als je Francis laat leven kan hij je Wanted Level weghalen. De missies ivm de ontvoering van Gracie krijg je sowieso. Of je nu Francis of Derrick hebt vermoord. ;)

WAAR haal je dat lijstje vandaan? '(wikigta?)'

Link to comment
Delen op andere websites

WAAR haal je dat lijstje vandaan? '(wikigta?)'

Dat is nu niet het onderwerp van dit topic, maar ik heb het deels uit de BradyGames Strategy Guide gehaald, deels van WikiGTA en deels uit eigen ervaringen. ;)

Dit topic krijgt trouwens een slotje aangezien er geen discussie valt over hoeveel missies GTA IV heeft en het antwoord al lang gegeven is...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...