Mr. Sugo Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Hallo allemaal. Ik heb een paar minuten terug deze mod gedownload. Dus ik startte even San Andreas op om deze mod te testen. Nou, alles deed het gewoon. Maar, nou wou ik weer SA:MP gaan spelen, kreeg ik een error dat ik het niet kon spelen. Voor dat ik de mod installeerde deed SA:MP het nog, dus ik dacht, het is die mod. Dus ik alle bestanden van die mod verwijdered, krijg ik de volgende error als ik SA:MP/San Andreas opstart. (zie bijlage) Wie kan me helpen? Alvast bedankt! Mr. Sugo. Bewerkt: 7 mei 2008 door Mr. Sugo Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Het lijkt erop dat er één of meerdere bestanden beschadigd zijn. Op zich niet zo'n groot probleem, in principe zou een nieuwe, frisse installatie voldoende moeten zijn om dit te verhelpen. Mijn advies is dan ook om simpelweg San Andreas even te verwijderen. Normaal gesproken zou je het daarna direct weer kunnen herinstalleren, maar beter is om met Regcleaner de achtergebleven restjes in onder andere het register ook weg te halen. Voor de duidelijkheid: Met Regcleaner verwijder je de achtergebleven map van San Andreas. Overigens is dit ook een foutmelding die geregeld terug kan komen. Mocht dat zo zijn, dan kan dit een intern probleem zijn. Maar goed, laten we niet op de boel vooruit lopen. Als dit de eerste keer is dat je er last van hebt, moet als het goed is het bovenstaande voldoende zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.