RudolfoShock Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Hey willen jullie een sig voor mij maken?? Vind dat ik een nieuwe nodig heb en wil wel zien wat hieruit komt! Type: Signature Stijl: GTA IV; Strak met lijnen Grootte: 480 x 140 Afbeelding: Maakt niet uit maar wel minstens 1 Tekst: TostiHawaii en nog misschien wat tekst naar jullie idee! Rand: Ermmm Hoeft niet Kleuren: Beejte mysterieus maar wel opvallend Alvast bedankt!!!!! Bewerkt: 7 mei 2008 door RudolfoShock Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Niemand???? Heey, je bent nieuw dus je snapt het denk ik nog niet echt. Met afbeelding word een plaatje bedoelt. Dus, je moet een plaatje uitzoeken die wij moeten gebruiken in je singature Als je dat doet, wilt vast wel iemand en singature voor je maken. Óf ik Reageren
RudolfoShock Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Oowww , hmm dan zal ik er wel eentje uploaden xD Heel erg bedankt! EDIT:Deze wil ik dan als plaatje Bewerkt: 9 mei 2008 door RudolfoShock Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.