$big$smoke$ Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Ik heb daarnet even een sig gemaakt: V2: Met dank aan BaasB die de mijn sig maakte waarvan ik de render uitknipte. Zelf vind ik hem opzich wel goed; maar ook met wat minpuntjes. Iemand comments/ratings? Bewerkt: 8 mei 2008 door $big$smoke$ Reageren
Daan007 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik vind het niet echt een geweldige signature. De achtergrond past absoluut niet bij de render. Omdat je een cartoonfiguur als render hebt gekozen zou ik een vrolijke achtergrond nemen. Door de kleuren uit je render te nemen (rood en geel in dit geval) maak je een veel meer passende achtergrond. De tekstballon erbij vind ik daarintegen wel weer leuk verzonnen . Over de font kan ik kort zijn, ik zou een veel grotere nemen en ook opnieuw een vrolijke. Als je aan deze punten werkt kan het een hele leuke signature worden. Tot nu toe krijg je van mij 59% Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Ik vind het niet echt een geweldige signature. De achtergrond past absoluut niet bij de render. Omdat je een cartoonfiguur als render hebt gekozen zou ik een vrolijke achtergrond nemen. Door de kleuren uit je render te nemen (rood en geel in dit geval) maak je een veel meer passende achtergrond. De tekstballon erbij vind ik daarintegen wel weer leuk verzonnen . Over de font kan ik kort zijn, ik zou een veel grotere nemen en ook opnieuw een vrolijke. Als je aan deze punten werkt kan het een hele leuke signature worden. Tot nu toe krijg je van mij 59% Bedankt, ik heb daarnet even aan de minpuntjes proberen werken en dit is wat eruit kwam: Nog iemand comments? Reageren
TomHagen Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 De achtergrond past er eigenlijk nog minder bij Er zitten veel te veel details in, in vergelijking met de render, en de kleur past niet. Het is op zich een leuke render, maar dan moet de achtergrond ook zo leuk zijn. En niet totaal iets anders. De achtergrond die bij je sig van BaasB (toch?) is een mooi voorbeeld van een passende achtergrond. Wil niet zeggen dat je niet aan een nieuwe toe bent. Reageren
joppie Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) Zijn allebei niet de mooiste, k vond die met dat blauw en rood wel geinig. Maar doe iets aan je font, iets vrolijkers, groters, anders dus. Ik zie dat je op veel plekken over de render bent heen gegaan met de brushes, jammer. Als je volgende keer iets wilt aanpassen, sla het dan op als een PS bestand, maar ook als jpg zodat je het kan uploaden. een 6/10 krijg je. Bewerkt: 8 mei 2008 door joppie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.