Jump to content

Naam CJ mogelijk al gebruikt in gta 2!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Omdat ik me verveelde besloot ik gta 2 maar weer eens in mijn pc te douwen. Zoals jullie waarschijnlijk weten heeft GTA 2 maar een radiostation. Na een tijdje hoor ik in eens: crazy dj CJ, en nog heel wat meer wat ik allemaal niet kon verstaan... Misschien kan iemand ook even gta 2 in de pc stoppen om te horen of het inderdaad een verwijzing is naar GTA San Andreas, die 6 jaar na gta 2 is uitgekomen.

Geplaatst:

Nee, denk het ook niet. de naam 'Carl' is zeker één van de game-ontwerpers van GTA. 'Johnson' is zeker een van achter namen van één game-ontwerper.

OTTO :zz:

Geplaatst:

Volgens mij kwam er inderdaad een CJ voor in GTA2, maar dat was in een reclame voor 'Crazy CJ's Beefs', oftewel 'Gekke Cj's Koeienvlees'. Ik betwijfel of CJ na San Andreas het rechte pad op is gegaan en nu biefstukken verkoopt. Overigens is de stem die je hoort meer een soort Redneck stem, niet bepaald die van CJ.

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst: (bewerkt)

Of het is gewoon voor de leuke klank:

Crazy DII-JEEY CII-JEEY

of ook niet :7

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

Ook op de soudtrack van GTA IV, dat cdtje dat bij de special edition zat, was er ook en liedje van C.J. maar dat klonk niet egt als hem.

Geplaatst:

Als je deze "links" nodig vind om op het forum te zetten heb ik er ook nog wel een paar:

OGloc is de radio in sa.

MaddDogg is op de radio in sa.

Madddogg heeft het over CJ zijn fantastische manager op de radio in sa...

Dus zo bijzonder is dat niet echt.....vind ik. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...