Vercetti24 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik heb vandaag bij mijn save huis in Bohan een rode Cavalanche met gouden velgen, lichten, deurkilnkers en speakers tegengekomen. Ik jatte hem en toen ik erin rondreed kwam ik meer gouden auto's tegen: die Cavalanche pick-up, een Voodoo en een auto van wie ik naam niet weet, maar hij leek op een Uranus, maar dan zonder een spioler. Alleen die auto van welk ik naam niet weet was helemaal goud, de rest was zoiets als die Cavalanche . Ik kwam alleen die goude auto's tegen als ik zelf in een reed . Wie heeft ze ook al gezien en welke en waar, want ik spaar nu gouden auto's .Die Cavalanche kom je het makelijks tegen in de buurt van je savehuis in Bohan en als je zelf in een (normale of goude) Cavalanche rijd (hij is altijd rood) . Reageren
Little Jacob Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Cool! thanks voor de tip, ik ga het straks even uitproberen Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ga ook op eerste eiland in hem rondrijden want daar kwam ik die andere auto's tegen . Reageren
BeForce Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Playboy X heeft toch ook een gouden auto? Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Soms wel,want een keer had ie een gewone en daarna goude . Waroom zitten eigelijk goude auto's in het spel ? Ik vind ze echt VET !!! Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 In IV kun je auto's hebben met verschillende uiterlijkheden maar zelfde model. Zo heb je een Huntley Sport normaal en een met een mooie lak. Ook de auto die je elke keer moet ophalen bij de Jacob misschien zijn anders (het interieur en lak). Reageren
steintje Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ik zie elke dag wel 10 keer de gouden cavalcade. Reageren
mastala Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ik zie elke dag wel 10 keer de gouden cavalcade. nou.. k weet niet wat mense nou zo tof vinde aan die bak Reageren
steintje Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ik zie elke dag wel 10 keer de gouden cavalcade. nou.. k weet niet wat mense nou zo tof vinde aan die bak ik zeg het alleen maar niet dat ik er altijd in rijd. Reageren
mastala Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ik zie elke dag wel 10 keer de gouden cavalcade. nou.. k weet niet wat mense nou zo tof vinde aan die bak ik zeg het alleen maar niet dat ik er altijd in rijd. nee oké.. maarik hoor heel veel anderen van ooh vet.. er is zelfs al een code voor da ding.. daarom zeg k t Reageren
.Exorcist Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ik zie elke dag wel 10 keer de gouden cavalcade. nou.. k weet niet wat mense nou zo tof vinde aan die bak ik zeg het alleen maar niet dat ik er altijd in rijd. nee oké.. maarik hoor heel veel anderen van ooh vet.. er is zelfs al een code voor da ding.. daarom zeg k t Heb je een bron van die code dan? Reageren
mastala Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ik zie elke dag wel 10 keer de gouden cavalcade. nou.. k weet niet wat mense nou zo tof vinde aan die bak ik zeg het alleen maar niet dat ik er altijd in rijd. nee oké.. maarik hoor heel veel anderen van ooh vet.. er is zelfs al een code voor da ding.. daarom zeg k t Heb je een bron van die code dan? onee sorry.. was Cognoscenti.. t lijkt allemaal zo op mekaar he:P Reageren
Spark Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ik zie elke dag wel 10 keer de gouden cavalcade. haha, ik let er niet op Maar ik hoef ze niet zo graag Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Volgens mij zijn het gewoon rode auto's met gouden velgen, en deurklinken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.