Jump to content

Out of the Closet


bertjuhs

Recommended Posts

Ik heb allemaal gedaan wat brucie zegt maar ik ben te laat op de date gekomen.. en toen was hij er niet meer maar geen melding gehad dat hij weg was gegaan ofzo maar nu kan ik geen andere missies meer doen.. wat moet ik nou doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hem nog een keer opbellen. Soms moet jij de contact personen bellen ipv zij jou.

Maar had jij een date met Brucie?!? Ik wist niet dat Niko en Brucie gay waren. Ik denk dat het eerder moet zijn een afspraak om te zuipen of naar een stripclub te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hem nog een keer opbellen. Soms moet jij de contact personen bellen ipv zij jou.

Maar had jij een date met Brucie?!? Ik wist niet dat Niko en Brucie gay waren. Ik denk dat het eerder moet zijn een afspraak om te zuipen of naar een stripclub te gaan.

ja idd bel hem nog eens op misschien helpt het!

Link to comment
Delen op andere websites

nee geen date met brucie maar met diegene van de die date site en bellen heeft geen zin neemt niemand op in me lijst

emailtje stuuren kan misschien helpen

Dat gaat toch niet?

Link to comment
Delen op andere websites

nee geen date met brucie maar met diegene van de die date site en bellen heeft geen zin neemt niemand op in me lijst

emailtje stuuren kan misschien helpen

Dat gaat toch niet?

hij heeft je toch een emailtje gestuuurt klik die aan en druk op reageren(in ider gevan dat groene).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...