Rks Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Heey mensen heb een belangrijke vraag Voor de mensen die bekend zijn met nitros: ik wil een menu dat je ziet als je een prop entert, maar aangezien iedere cp (including goudpot etc). een property wordt gerekend,is het niet mogelijk want anders zie je een menu van buy bij een goudpot. Kunnen jullie me helpe? Rksss Reageren
Ymosky Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Heej, Ik ben niet bekend met nitros, maargoed... Als ik het goed begrijp moet er een icoontje of iets dergelijks staan waar als je erin staat een menu verschijnt? Misschien is het mogelijk dat je ervoor zorgt dat als je op een bepaalde plek komt (coordinaten) het menu ziet verschijnen. Die plek zou je daarna dan met een icoontje of object ofzoiets kunnen markeren zodat het herkenbaar is voor de spelers maar zonder dat je andere spullen door de war raken. Als ik me goed herriner staat in de "Scripting Tools" van Sandra hier in het scripting gedeelte iets om te maken dat je een plek kunt aangeven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.