Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wou me registreren op een ander forum,nu is het probleem ik kom er niet op ik heb alles gedaan wat ik moet doen,kom ik er niet op als.ergens boven in moet je je e-mail intikken en wachtwoord doe ik dat dan krij ik dit

count2nb6.jpg

kan iemand me helpen alsjeblieft.

Geplaatst: (bewerkt)

Het probleem is als volgt, jij was op dat moment aan het inloggen, dat wil dus zeggen dat je al geregistreerd bent en je alleen maar hoeft in te loggen. Op GTAForum.nl doen we dit met een gebruikersnaam en wachtwoord, daar doen ze dat blijkbaar met email-adres en wachtwoord. Dit lukt natuurlijk nooit als je niet geregistreerd bent, ze herkennen jouw gegevens simpelweg niet.

Wat je nu dus moet doen is registreren, dat wil dus zeggen dat je een eigen acount aanmaakt op de site, ook dit heb je eerder op deze site gedaan waarbij je verschillende gegevens moet invullen. Bij het plaatje die in je post staat, staat ook een link om je te registreren. Doe dit dus even en dan kun je er zonder problemen op. Als het nog niet lukt zeg je het maar.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

gister nog een keer geprobeerd.geregistreerd,met E-mail en al,weer niet er komt in beeld (this E-mail adress/password is invalid.

Geplaatst:
gister nog een keer geprobeerd.geregistreerd,met E-mail en al,weer niet er komt in beeld (this E-mail adress/password is invalid.

Stuur anders een bericht naar de root-admin van dat forum en vertel aan hem jou probleem. Misschien kan hij je verder helpen.

Geplaatst:

Kijk eens of je bij je wachtwoord je Caps-Lock toets aan hebt staan...

Geplaatst: (bewerkt)

Stuur anders een bericht naar de root-admin van dat forum en vertel aan hem jou probleem. Misschien kan hij je verder helpen.

zal ik doen.
Kijk eens of je bij je wachtwoord je Caps-Lock toets aan hebt staan...
dat heb ik al gedaan.

MODS sluit dit maar want ik denk dat andere mensen er niet veel aan hebben.

Bedankt iedereen voor de hulp het is gelukt eindelijk.Bedankt :cya: .

(sorry voor de bump/dubbelpost).

>>> Door Thundercover: Edit je bericht in dit geval gewoon, met zo'n bericht is een topic bumpen onnodig. Dubbelposts samengevoegd.<<<OH OH sorry hoor :ch: .

Bewerkt: door 1973

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...