Jump to content

Rockstar konidg MMO aan.

Recommended Posts

Geplaatst:

3154.jpg

Rockstar heeft zojuist aangekondigd dat er een MMO (massive multiplayer online) actiespel in de maak is! Het spel zal dezelfde spelopbouw hebben als Grand Theft Auto, maar zal geen rechtstreeks vervolg zijn. Het spel zal op de aankomende E3 beurs, die begin mei in Los Angeles gehouden wordt, te zien zijn. Het spel zelf zal echter op z’n vroegst in 2007 verschijnen.

Het spel draagt de naam APB, wat staat voor All Points Bulletin. In het spel zul je kunnen kiezen tusse twee kanten, de goeden (politie en aanhang) en de slechten, de gangs die in de stad rondhangen. In sommige opzichten doet het spel zelfs aan The Sims denken. Je kunt in APB namelijk je auto, kleding, wapens en uiterlijk aanpassen naar gelieven.

Overige informatie is nog niet losgelaten, zoals het platform waarop het spel zal verschijnen. De PC als platform zou een optie kunnen zijn, maar we kunnen evenwel bij de volgende generatie consoles een online optie verwachten. Op de E3 krijgen we ongetwijfeld meer informatie!

Bron : Insidegamer

Geplaatst:
ik krijg opeens een state of emergency gevoel :huh:

ik ook iig zo klikt het wel als ik het lees

alleen dan een iets uitgebreidere versie van State Of Emergency

Geplaatst: (bewerkt)

Weer een GTA Clone?

Deze game heeft denk niks met Rockstar te maken aangezien All Points Bulletin oorspronkelijk een game van Atari is uit 1987.

Ook lijkt het me sterk dat Rockstar Games zo'n game gaat maken en dan niet uit gaat brengen onder de naam Grand Theft Auto.

Ook kan jij niet goed quoten!

Real Time Worlds heeft zojuist aangekondigd dat er een MMO (massive multiplayer online) actiespel in de maak is.

Het gaat dus helemaal niet om Rockstar Games!

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst:

heeft dit überhaupt iets te maken met GTA of is het gewoon een foute quote maar komt er wel een mega vet spel aan in multiplayer?

Geplaatst: (bewerkt)

Er staat Rockstar...

Rockstar heeft zojuist aangekondigd dat er een MMO (massive multiplayer online) actiespel in de maak is! Het spel zal dezelfde spelopbouw hebben als

Oh nu snap ik het, vanochtend stond er nog duidelijk Rockstar.

Bewerkt: door Hayate
Geplaatst:
Klinkt een beetje als een melk-de-uit-en-maak-een-flut-game-om-daar-veel-geld-mee-te-verdienen-game. <_<

Wat valt er uit te melken dan? :lol:

Deze game is gewoon een onverhoopte poging om beter te worden als GTA.

Ik gok dat deze game wel weer ge-annuleerd wordt ..

Geplaatst:

ik denk niet dat ie sowieso beter word dan Gta, ik weet ook niet eens of het een stunt is of real ik wacht af...maar verwacht er nuet veel van.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...