Sasuke Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Geplaatst: 16 februari 2005 Rockstar heeft zojuist aangekondigd dat er een MMO (massive multiplayer online) actiespel in de maak is! Het spel zal dezelfde spelopbouw hebben als Grand Theft Auto, maar zal geen rechtstreeks vervolg zijn. Het spel zal op de aankomende E3 beurs, die begin mei in Los Angeles gehouden wordt, te zien zijn. Het spel zelf zal echter op z’n vroegst in 2007 verschijnen.Het spel draagt de naam APB, wat staat voor All Points Bulletin. In het spel zul je kunnen kiezen tusse twee kanten, de goeden (politie en aanhang) en de slechten, de gangs die in de stad rondhangen. In sommige opzichten doet het spel zelfs aan The Sims denken. Je kunt in APB namelijk je auto, kleding, wapens en uiterlijk aanpassen naar gelieven. Overige informatie is nog niet losgelaten, zoals het platform waarop het spel zal verschijnen. De PC als platform zou een optie kunnen zijn, maar we kunnen evenwel bij de volgende generatie consoles een online optie verwachten. Op de E3 krijgen we ongetwijfeld meer informatie! Bron : Insidegamer Reageren
The Godfather Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Geplaatst: 16 februari 2005 ik krijg opeens een state of emergency gevoel :huh: Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Geplaatst: 16 februari 2005 ik krijg opeens een state of emergency gevoel :huh: ik ook iig zo klikt het wel als ik het lees alleen dan een iets uitgebreidere versie van State Of Emergency Reageren
Slimm Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Geplaatst: 16 februari 2005 State of Emergency kan toch niet online? Het lijkt mij wel vet. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Geplaatst: 16 februari 2005 geen soort gta :huh: ? ik zie er nu al bepaalde aspecten in :lol: Reageren
CapoJo Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Geplaatst: 16 februari 2005 ZO dat lijk me wel vet. Ik speel zelf ook multiplayer online games. Heb me eigen topic erover gemaakt:D:P Reageren
Joriz Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Geplaatst: 16 februari 2005 (bewerkt) Weer een GTA Clone? Deze game heeft denk niks met Rockstar te maken aangezien All Points Bulletin oorspronkelijk een game van Atari is uit 1987. Ook lijkt het me sterk dat Rockstar Games zo'n game gaat maken en dan niet uit gaat brengen onder de naam Grand Theft Auto. Ook kan jij niet goed quoten! Real Time Worlds heeft zojuist aangekondigd dat er een MMO (massive multiplayer online) actiespel in de maak is. Het gaat dus helemaal niet om Rockstar Games! Bewerkt: 16 februari 2005 door Joriz Reageren
Ironfist Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Geplaatst: 16 februari 2005 heeft dit überhaupt iets te maken met GTA of is het gewoon een foute quote maar komt er wel een mega vet spel aan in multiplayer? Reageren
Sasuke Geplaatst: 16 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2005 (bewerkt) Er staat Rockstar... Rockstar heeft zojuist aangekondigd dat er een MMO (massive multiplayer online) actiespel in de maak is! Het spel zal dezelfde spelopbouw hebben als Oh nu snap ik het, vanochtend stond er nog duidelijk Rockstar. Bewerkt: 16 februari 2005 door Hayate Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Klinkt een beetje als een melk-de-uit-en-maak-een-flut-game-om-daar-veel-geld-mee-te-verdienen-game. <_< Reageren
Trax Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Klinkt een beetje als een melk-de-uit-en-maak-een-flut-game-om-daar-veel-geld-mee-te-verdienen-game. <_< Wat valt er uit te melken dan? :lol: Deze game is gewoon een onverhoopte poging om beter te worden als GTA. Ik gok dat deze game wel weer ge-annuleerd wordt .. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 ik denk niet dat ie sowieso beter word dan Gta, ik weet ook niet eens of het een stunt is of real ik wacht af...maar verwacht er nuet veel van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.