Wazuup Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Je hebt wel eens van die nummers waarbij je terug denkt aan die goede ouwe tijd. Ik zelf hoor regelmatig nummers waarop ik als broekie in de kinderdisco in het buurthuis nog gedanst heb, voorbeelden hiervan zijn: Alice DJ - Better off alone ATB - 9pm (till I come) Daft Punk - One more time Ik ben dus benieuwd bij welke nummers jullie terugdenken aan die goeie ouwe tijd, post hier eens een youtube linkje. Reageren
Pietje II Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Klassiek nummer waar ik in mijn jeugd in de lokale kinderdisco helemaal op LOS ging. Bewerkt: 7 mei 2008 door Pietje II Reageren
Jay; Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Uit de GTA III tijd hebben we altijd nog deze track, vrijwel alle 'ouderen' moeten hem wel kennen. Giorgio Moroder - Rush Rush Ook nog een oude bekende, met bijna alle 'orginele' bandleden. Guns 'N Roses - Sweet Child 'O Mine Reageren
Disturbed Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Klassiek nummer waar ik in mijn jeugd in de lokale kinderdisco helemaal op LOS ging. Dacht even dat ik in het Rick Roll topic zat Ontopic: Beat it! Reageren
Wazuup Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Deze kwam ik laatst ook weer tegen: Reageren
Fyre Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Eiffel 65 - Blue (Vind het nu naar niks klinken.) Queens of the Stone Age - No one knows (Maar dit nummer vind ik nog steeds wel vet.) Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Deze hebben weinig commentaar nodig: Reageren
DJRobin Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 @Wazuup Dezelfde liedjes als jou vind ik mooi (nu nogsteeds) en Blue van Eiffel vind ik ook leuk ! Reageren
TomHagen Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Hier heb ik op staan dansen: Bewerkt: 9 mei 2008 door TomHagen Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) Vergeet deze niet: Blijft een mooi nummer trouwens. Maar dan had je nog dit: :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 Dit zou eigenlijk illegaal moeten zijn Bewerkt: 14 mei 2008 door Nuke[NL] Reageren
Pietje II Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Deze kwam ik laatst ook weer tegen: Oh ja, Mambo No. 5 Dat was echt een heerlijk nummer Die doet me ook denken aan de Chihuahua Song Echt een krom nummer, maar wel lachen Reageren
Sandra Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) GiGi D' Agostino - L'amours Toujours Ik weet nog dat ik tijdens het dansen op dat nummer voor eerste keer gezoend had :$ Het was destijds (in 2001) een grote hit (en je hoort hem nu nog steeds vaak). Edit: Bewerkt: 14 mei 2008 door =>Sandra<= Reageren
Ice Banana Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ik was echt niet aan de nieuwe muziek van toen (Goh, dat was gabber, techno en new wave huh?), ik moest koste wat het kost ouwe (rock) platen hebben met enkele uitzonderingen , een greep uit mijn collectie : Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Dan heb ik hier nog was goeie ouwe old skool punk rock WHOOOOOOOOOOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! Reageren
Think Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Wel nog van voor ik geboren maar wel goede muziek, al is het niet mijn genre: Nu moet je hem eens zien in "The Osbourns" hilarisch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.