Flying Dutchman Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Deze vond ik nog op zolder:[it wasn't me - Shaggy] Omg, prachtig. Dit nummer was ik ook al lang vergeten. Maar laatst draaiden ze dit nummer op eens op de fitness, ik kreeg spontaan jeugdsentimenten. Heerlijk nummer, ken de clip ook nog steeds bijna helemaal uit m'n hoofd. Reageren
FerryN Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) OWW MIJNN GODDD, Hier komen de nummers weer waar ik haast verliefd op was toen ik 6 a 10 was! Heel veel van deze herinner ik me nog wel ja, Maar een heel goed nummer ontbreekt, en dat is : Robert Miles- Children. Heb er nog eentje: Later, Bewerkt: 4 juli 2008 door FerryN Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Goeie nummers, deze kwam ook op mijn pad: [Will Smith - Switch]Deze blijft ook gewoon goed. Dit is nou niet echt oldskool. Vrij recent zelfs. Bewerkt: 7 juli 2008 door Wazuup Reageren
Robin B Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Dit is een fucking mooi nummer!!! Je herkent het wel uit GTA SA Snoop dogg & dr.dre: Nuthin'But A G thang. Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Wazuup hier, reporting live vanuit youtube, waar zojuist een oldskool clubkraker gesignaleerd is. Reageren
Robin B Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Snoop dogg & Dr.dre-Deep cover Ok een mooie old skool club kraker.Ut 1992. Reageren
brian991 Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 hier ging ik op los in groep 7 of 6 dus zon 5 of 6 jaar geleden. Dit nummer stond ook op mijn eerst zelf gekochte cd: daddy dj - kiddy house milk inc. - walk on water en deze natuurlijk: vengaboys - boom boom boom die luisterde ik veel in groep 8 beetje stom maar op dat nummer had ik de eerste keer gezoend :$ Reageren
FireFighter Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Rick Astley- Never gonna give up http://nl.youtube.com/watch?v=Yu_moia-oVI Die mag niet ontbreken! uit de jaren 80! :dans: Groeten, Bewerkt: 6 augustus 2008 door thegtaman Reageren
Ice Banana Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Damn..Ben even uit.Enjoy! Bewerkt: 6 augustus 2008 door Ice Banana Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik hou van jou Ice Banana, echt super nummertjes. BTW, een tip voor als je zelf op zoek bent naar een goede oldskool clubkraker, pak je oude hitzone CD's er eens bij. Wel hier posten uiteraard. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Dat lieg je Wazuup ! Omdat ik eigenlijk in een kutbui ben post ik er nog een paar. Dan de meer "nieuwere" Zucht...sommige niet beschikbaar. Onder andere Insomnia, Five, Christina Aguilera, etc.. Pff, now you should love me . Bewerkt: 6 augustus 2008 door Ice Banana Reageren
Fuffie Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Wel nog van voor ik geboren maar wel goede muziek, al is het niet mijn genre: Nu moet je hem eens zien in "The Osbourns" hilarisch Jemig echt super oude liedjes dit Reageren
Rullez Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik ben er ook weer één tegen gekomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.