nnnnnn Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 hallo allemaal,een tijd geleden speelde ik san andreas,en toen ik over de brug over/naast de grovestreet reed ging ik van de brug toevallig net zoals frank tenpenny in end of the line. Reageren
joppie Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Ja, dat hoort. Dat blijf zo en dat is al vanaf het begin van het spel zo. Je kan ook door dat bord heen rijden boven de snelweg, waar je later die missie hebt dat je er doorheen moet rijden (als je daar nog niet voorbij bent). Reageren
Danny13091994 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) Nee hoor, als je keihard naar dat reclamebord rijdt knal je op het laatst keihard tegen de onderkant een optie om er toch door te gaan: Als je eerst naar een modshop gaat met een snelle auto en er hydraulics onder plaatst dan naar het bord toe knalt en dan op het allerlaatste moment je voorwielen omhoog doet ga je er waarschijnlijk wel doorheen, maar je kan natuurlijk ook gewoon alle wielen de hele tijd omhoog houden. En trouwens Joppie. Jij zelf rijdt niet in de missie maar Big Smoke zit achter het stuur en die rijdt door het reclamebord heen. Op de voorstoelen zitten Ryder en Big Smoke en op de achterbank zitten jij (CJ) en Sweet Bewerkt: 8 mei 2008 door Danny13091994 Reageren
Dexist Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 ja die breuk vond ik ook kewl ik ws een keer met een mooie gepimpte bak daar aant rijden toen opeens oO ikdaar tegen aan knal ...(na wat roekeloos gereden te hebben maar goed) Reageren
leettjuh Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 ja die breuk vond ik ook kewl ik ws een keer met een mooie gepimpte bak daar aant rijden toen opeens oO ikdaar tegen aan knal ...(na wat roekeloos gereden te hebben maar goed) Kan je wat duidelijker typen? Ik kan het niet goed lezen ;l Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 ja die breuk vond ik ook kewl ik ws een keer met een mooie gepimpte bak daar aant rijden toen opeens oO ikdaar tegen aan knal ...(na wat roekeloos gereden te hebben maar goed)Vrije vertaling:Ja dat gat vond ik ook koud. Ik was een keer met een mooie gepimpte auto daar aan het rijden toen ik opeens daar tegenaan botste ... (na een joyride, maar goed ik heb dan ook geen rijbewijs) Reageren
joppie Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 En trouwens Joppie. Jij zelf rijdt niet in de missie maar Big Smoke zit achter het stuur en die rijdt door het reclamebord heen. Op de voorstoelen zitten Ryder en Big Smoke en op de achterbank zitten jij (CJ) en Sweet Nee dat is trouwens ook fout want als de auto is ontploft staan ze met ze 4re daarboven bij dat bord. Toen zijn ze er net optijd uitgesprongen... Reageren
tjoef Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 En trouwens Joppie. Jij zelf rijdt niet in de missie maar Big Smoke zit achter het stuur en die rijdt door het reclamebord heen. Op de voorstoelen zitten Ryder en Big Smoke en op de achterbank zitten jij (CJ) en Sweet Nee dat is trouwens ook fout want als de auto is ontploft staan ze met ze 4re daarboven bij dat bord. Toen zijn ze er net optijd uitgesprongen... Dus ze kunnen toch wel met allemaal in die volgorde in die auto gezeten hebben? Nuja, BS is niet écht door dat bord gereden, maar hij gaf wel de 'aanleiding' natuurlijk. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Dat klopt. Ik rij er vaak doorheen als ik snel in Grove street wil zijn. Doe dit alleen niet in een missie als je sweet naar huis moet brengen. Want je auto gaat waarschijnlijk over de kop en sweet gaat er niet uit als hij in de fik staat. Reageren
Nissan Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Lol, 't is wel grappig om te zien, want Big Smoke zegt dat de brug weg is D'r heeft nooit een brug gezeten Wat betekend A Taste of Come eigenlijk?? Reageren
tjoef Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Letterlijke vertaling: "een smaak van gekomen" Ik denk dat het de nogal vuile betekenis "de smaak van sperma" heeft. Want met "come" kunnen ze wel eens "klaarkomen" bedoelen. Het gezicht van de vrouw op het Billboard benadrukt mijn voorgevoel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.