Jump to content

Roman jobs onmogelijk


lote8930

Recommended Posts

Hallo,

ik heb in het begin van de game 1 taxi-job gedaan voor Roman.

Nu zit ik op ongeveer 30 procent en op het tweede eiland, nu zou ik graag wat kleine jobjes doen.

Maar Roman's taxibedrijf is afgebrand, hij heeft intussen wel een nieuwe maar als ik in mijn telefoon kijk onder de naam Roman is de optie jobs verdwenen.

Komt dit nog terug? Of kan ik nu niet meer 100 procent uitspelen??

Alvast bedankt.

Groetjes Lote8930

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de snelle reactie,

maar ik heb al vaker gelezen dat de jobs van jacob en brucie enzo wel tellen voor de 100 procent,

die jobs kun je ook niet oneindig doen, er zit bij iedereen een maximum op, en toen ik drugspakketjes leverde vulden men procenten wel bij...

iemand nog meer info???

Vriendelijke groetjes

Lote8930

Link to comment
Delen op andere websites

Volgensmij was die Job alleen voor wat extra centen.

Verder moet je voor Little jacob 10 pakketjes afleveren en voor Brucie ook 10 auto's. daarnaast krijg je later nog text-messages om 30 auto's te zoeken. Deze 3 onderdelen tellen gewoon mee voor de 100%.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor Brucie kun je 30 auto's verzamelen alleen die kun je pas voor hem krijgen als je de mogelijkheid hebt om op internet te kunnen... En je moet alle missies van Brucie gedaan hebben dacht ik...

Link to comment
Delen op andere websites

die mogelijkheid heb ik al hoor, ik heb al een 2-tal wagens gehaald.

Weet iemand of deze kleine missies beschikbaar blijven na het uitspelen van de story?

Of komt er zo'n wending in het verhaal dat je ze door omstandigheden niet meer kan uitvoeren? vb brucie sterft zeg maar.

En hoe zit het met die streetraces? tellen die mee? grtjs

Link to comment
Delen op andere websites

Voor Brucie kun je 30 auto's verzamelen alleen die kun je pas voor hem krijgen als je de mogelijkheid hebt om op internet te kunnen... En je moet alle missies van Brucie gedaan hebben dacht ik...

Voor Brucie hoef je er maar 10, Voor de text-messages moet je er 30 doen.

Link to comment
Delen op andere websites

dus via internet kan je er 10 doen voor brucie en geregeld zal je nog een sms krijgen om een wagen op te halen ook?

Mijn belangerijkste vraag is :

kun je alle kleine jobs nog doen nadat de missies - story zijn uitgespeeld???

grtjs

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb namelijk ook Ivan gedood,

als men deze laat leven keert hij terug als random character.

Bij mij dus niet meer.

Dus raak ik nooit meer op 100 procent? Of wel?

Grtz

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb namelijk ook Ivan gedood,

als men deze laat leven keert hij terug als random character.

Bij mij dus niet meer.

Dus raak ik nooit meer op 100 procent? Of wel?

Grtz

Je kunt wel 100 procent halen, het spel is zo gemaakt dat je gewoon zoeizo geen procentren kreeg voor Ivan, ook bij andere random characters die je kunt vermoorden komen er geen procenten bij. Alles wat mogelijk weg kan zijn geeft geen procenten

Bewerkt: door michaelfivez
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik heb in het begin van de game 1 taxi-job gedaan voor Roman.

Nu zit ik op ongeveer 30 procent en op het tweede eiland, nu zou ik graag wat kleine jobjes doen.

Maar Roman's taxibedrijf is afgebrand, hij heeft intussen wel een nieuwe maar als ik in mijn telefoon kijk onder de naam Roman is de optie jobs verdwenen.

Komt dit nog terug? Of kan ik nu niet meer 100 procent uitspelen??

Alvast bedankt.

Groetjes Lote8930

Als je wat verder zit in de game zal Roman verzekeringsgeld krijgen en zal daarmee zijn bedrijf opnieuw opstarten.

Link to comment
Delen op andere websites

gastjes met de spoilers die het over een 2de taxibedrijf hebben...

als je naar boven scrollt zie je dat deze persoon dat ook al weet, en nu kan hij die missies dus niet...

ff lezen....

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het tweede eiland heb ik al en het nieuwe taxi bedrijf is er ook al, maar toch kan ik romans jobs nog niet doen.

Bij litlle Jacob heb ik ook al alle jobjes gedaan maar heb nog steeds geen toegang tot zijn wapens...

Is voor deze twee kwesties een bepaald aantal procent nodig qua like of respect mischien???

Graag een antwoord want ik kom er even niet meer uit.

Alvast bedankt.

Grtz Lote8930

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...