Jump to content

The secrets of Liberty City !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Zou wel eluk zijn als die dingen erin zitten, maar ik wil eerst eens wat screens zien van hun. Want iedereen kan dit zeggen :puh:

Maar ik ben nog niks raars tegengekomen, behalbe die schreeuwende man in bohan en in de gevangenis.

Kun je in de gevangenis naar binnen ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jozz

    9

  • Iscariah

    5

  • wtc

    5

  • End Of The Riot

    5

Jaja daar beginnen we weer met de "mythes" van gtaIV

maar even over die Serial killer.

Dat zou nog wel eens waar kunnen zijn. want je hoort het wel eens op Weazel News. en staat op internet.

Dat de serial killer weer heeft toegeslagen. bijv het onthoofden van 2 joggers s'avonds laat bij ergens in een park bij alderny dacht ik me te herinneren..

dus wie weet kan je hem wel ergens vinden. maar dat lijkt me sterk :puh:

er is wel degelijk een "serial killer" lees hieronder

De serial killer die joggers en andere mensen vermoord door middel van onthoofding. is het "random character" Eddie Low.

als je hem voor de 2e keer tegenkomt/opzoekt dan gaat hij probeeren om jou ook te vermoorden. natuurlijk lukt dat niet en maak jij hem dood.

De politie vind later het lijk van Eddie. en hiermee worden ook alle moorden opgelost die door de mystrieuze Serial killer with no nick name zijn gedaan.

Het is dus Eddie Low. Dit is ook te vinden op Weazelnews site in de game als je eddie hebt vermoord. weer een mysterie minder ;) [/font]

Hij was erg irritant om te vermoorden omdat hij zo snel slog maar ik schoot hem in zijn poten toen ging hij manklopen ik schoot een paar keer in de lucht en vluchtende auto's reden hem helemaal kapot muhahaha.

Had hij me maar niet moeten steken.

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat een gezochte man op de illegale politiewebsite

Waardoor je 4 sterren kreeg

Ik had dezelfde man gezien bij de gunshop

Voordat ik op de politiewebsite ging

Hij zag er heel vreemd oud, veel anders dan de andere personage of voetgangers

Nooit meer gezien

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook eens het geprobeerd met de kinderwagen, en het ging precies zoals in het filmpje. Maar 1 ding: het is wel een heling waar je opstaat dus eigelijk rolt ie gewoon naar beneden

Precies! En ik vraag me ook af of je het wel als Easter Egg zou moeten zien. Het is in mijn eigen ogen gewoon maar een decorstuk. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik had een keer gehoord op een engelse/amerikaanse site dat je een walvis in het water kon vinden dus ik dacht ik ga ff over t water cruisen en ik zoeken iets van 5 uur achterelkaar ik had de hoop opgegeven en opeens ging ik een keer naar hapines island voor zo'n prachtige statue of happines trui en ik pakte een boot om er naar toe te varen en toen zag ik opeens een zwart ding in het water en het bewoog dus ik dacht mischien is t die walvis wel dus ik wou ff weten of jullie het ook wel is gezien hadden

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn weer rare dingen Liberty City. Zo zou er een seriemoordenaar rondlopen in Alderney. En zou er ergens op een rots in de zee iemand staan ze schreeuwen voor hulp. Een wel heel vage secret zou zijn dat er in een tunnel een geest zou rond vliegen. Maar wie weet is er nog wel veel meer. Ook zou er iemand in Middle park geweest zijn die een raar object in de lucht zag vliegen. Een UFO ? Nee die onzin zal Rockstar Games er echt niet inmaken. Maar wellicht andere rare dingen wel. :{

De meeste info van het bovenstaande komt van andere forums en kan dus gewoon allemaal onzin zijn.

Een paar jaar terug waren mensen uren/dagen lang aan het zoeken en kijken naar seriemoordenaars of ufo's en andere rare dingen in San Andreas. Ook nu in GTA IV lijkt dat weer zo te zijn. :D

Heb jij zelf al rare dingen gezien/meegemaakt in Liberty City ?

Meld dat dan hier. Of praat gewoon over de dingen die al gevonden zijn. :cya:

Ja ik heb al rare dingen meegemaakt, toen ik de cheat van de SuperGT deed, kwam ie eens half in de muur te staan :puh: en als je met een heli op een hoog gebouw land, en dan de cheat voor een Chansez (crossmoter) of een NRC 900 race moter of hoe dat ding ook heet :puh: doet, blijft ie midden in de lucht hangen!!! Terwijl, als je een Jetmax cheat intikt, de boot ook wel in de lucht spawnt, maar dan naar beneden valt! Beetje raar...

Link to comment
Delen op andere websites

Zou wel eluk zijn als die dingen erin zitten, maar ik wil eerst eens wat screens zien van hun. Want iedereen kan dit zeggen :puh:

Maar ik ben nog niks raars tegengekomen, behalbe die schreeuwende man in bohan en in de gevangenis.

Ja echt irritant vind ik die gast in Bohan. Iedere keer staat maar van die onzin te schreeuwen. :D

Ik heb net op een ander forum nog iets raars gevonden.

Ergens bij het Hove Beach railway station zou Jimmy van Bully op bepaalde tijden rondlopen.

Als ik uit de savehuis kom dan pak ik een shotgun en knal ik die gast neer :Y

Daar word je super gek van dat geschreeuw.

En ik heb nog niks anders raars tegengekomen.

welke gozer in bohan dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Zou wel eluk zijn als die dingen erin zitten, maar ik wil eerst eens wat screens zien van hun. Want iedereen kan dit zeggen :puh:

Maar ik ben nog niks raars tegengekomen, behalbe die schreeuwende man in bohan en in de gevangenis.

Ja echt irritant vind ik die gast in Bohan. Iedere keer staat maar van die onzin te schreeuwen. :D

Ik heb net op een ander forum nog iets raars gevonden.

Ergens bij het Hove Beach railway station zou Jimmy van Bully op bepaalde tijden rondlopen.

Als ik uit de savehuis kom dan pak ik een shotgun en knal ik die gast neer :Y

Daar word je super gek van dat geschreeuw.

En ik heb nog niks anders raars tegengekomen.

welke gozer in bohan dan?

Die staat recht voor je savehouse, maar NIET altijd. (aan de andere kant van de straat)

Bewerkt: door G-up94
Link to comment
Delen op andere websites

was er ook geen sprake van een monster in de metrotunnels?

een chupacabra ofzo.

ik had het gelezen op het rotten tomatoes forum.

1.typ in google: gta IV myths

2.ga naar het rotten tomatoes forum

link klopt niet meer, 1 ding is zeker: het komt van iemand van het rotten tomatoes forum

Bewerkt: door gta dylan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...