Jump to content

The secrets of Liberty City !

Recommended Posts

Geplaatst:
Zou wel eluk zijn als die dingen erin zitten, maar ik wil eerst eens wat screens zien van hun. Want iedereen kan dit zeggen :puh:

Maar ik ben nog niks raars tegengekomen, behalbe die schreeuwende man in bohan en in de gevangenis.

Ja echt irritant vind ik die gast in Bohan. Iedere keer staat maar van die onzin te schreeuwen. :D

Ik heb net op een ander forum nog iets raars gevonden.

Ergens bij het Hove Beach railway station zou Jimmy van Bully op bepaalde tijden rondlopen.

waar kan je die man vinden dan?:puh:

• Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jozz

9

• Iscariah

5

• wtc

5

• End Of The Riot

5

Geplaatst:
Zou wel eluk zijn als die dingen erin zitten, maar ik wil eerst eens wat screens zien van hun. Want iedereen kan dit zeggen :puh:

Maar ik ben nog niks raars tegengekomen, behalbe die schreeuwende man in bohan en in de gevangenis.

Ja echt irritant vind ik die gast in Bohan. Iedere keer staat maar van die onzin te schreeuwen. :D

Ik heb net op een ander forum nog iets raars gevonden.

Ergens bij het Hove Beach railway station zou Jimmy van Bully op bepaalde tijden rondlopen.

Als ik uit de savehuis kom dan pak ik een shotgun en knal ik die gast neer :Y

Daar word je super gek van dat geschreeuw.

En ik heb nog niks anders raars tegengekomen.

welke gozer in bohan dan?

Die staat recht voor je savehouse, maar NIET altijd. (aan de andere kant van de straat)

op het tweede eiland kwam ik ook zon een schreeuwende man tegen heel maf

Geplaatst:
was er ook geen sprake van een monster in de metrotunnels?

een chupacabra ofzo.

ik had het gelezen op het rotten tomatoes forum.

1.typ in google: gta IV myths

2.ga naar het rotten tomatoes forum

link klopt niet meer, 1 ding is zeker: het komt van iemand van het rotten tomatoes forum

Ehh..... Ik heb dat net even bekeken, maar dat zijn posts uit 2007 dus. * WEERLEGD! *

Geplaatst:

als in de exotic sportscar garage bent ligt er bij mij af en toe geld ik weet niet of dat bij jullie zo is maar dr ligt ruim $1500

Geplaatst:
er zijn 2 kapotte half gezonken schepen in de haven van alderney en als het goed is zitten daar snachts een geest ofzoiets

Ja klopt, eentje heb ik er gezien. Alleen het was niet echt 's nachts, dus wie weet :eten:

wat heb je gezien? Dat schip, of geest?

Sorry voor de late reactie, maar ik bedoelde dus dat schip ;)

Geplaatst:

Ik kom ook met iets, ik weet niet of het ergens bij hoort maargoed als het niet zo is dan is het wel heel stange: Er is een groot verlaten pand in Alderney, als je daar in gaat en wat dingen kapot schiet hoor je: PLeeaaasee Leave ! en Now you're done ! en nog meer enzo, ik en een vriend van me (peter99 ) hebben heel het pand 4x onderzocht en niks gevonden, raar ?

ik maak binnekort wel een filmpje ofzo

Geplaatst: (bewerkt)
als in de exotic sportscar garage bent ligt er bij mij af en toe geld ik weet niet of dat bij jullie zo is maar dr ligt ruim $1500

je bedoelt die in Alderney?? daar ligt bij mij niks?? :duh:

Bewerkt: door Impreza
Geplaatst:
Ik kom ook met iets, ik weet niet of het ergens bij hoort maargoed als het niet zo is dan is het wel heel stange: Er is een groot verlaten pand in Alderney, als je daar in gaat en wat dingen kapot schiet hoor je: PLeeaaasee Leave ! en Now you're done ! en nog meer enzo, ik en een vriend van me (peter99 ) hebben heel het pand 4x onderzocht en niks gevonden, raar ?

waar is dat pand dan precies?

Geplaatst:

Ja dat heb ik ook. Dat is bij het verlaten Sprunkfabriek.

hier moet het Ongeveer zijn

http://snapmap.wikigta.org/index.php?148,364

Geplaatst:

Ik heb de stemmen ook gehoord, maar toen ik terug naar de uitgang liep, zat er ineens een vreemde man die op mij schiet, ik heb hem doodgeschoten

Geplaatst: (bewerkt)

Ga naar de grote haven van GTA IV en zwem tot de bodem en ga dat grote schip eens in :)

Bewerkt: door lumpstur
Geplaatst:

Ik heb de stemmen ook gehoord, maar toen ik terug naar de uitgang liep, zat er ineens een vreemde man die op mij schiet, ik heb hem doodgeschoten

dat is een biker ofzo, die komen ook achter je aan als je op straat schiet, en als je ondertitels aan hebt zie je ondertitels als het IETS iets zegt, en peds hebben geen ondertitels als ze praten op straat, oooh spooky XD

Geplaatst:
Ga naar de grote haven van GTA IV en zwem tot de bodem en ga dat grote schip eens in :)

Hoe kun je tot de bodem zwemmen als je niet eens kunt duiken :duh:

Geplaatst:

Ik hoorde net op Vladivostok FM een raar nieuws bericht.

In Los Santos zou een Gorilla mensen hebben angevallen. Daarbij zouden 4 doden gevallen zijn.

In de tijd dat San Andreas nog hip was waren er veel mensen die zeiden dat ze een gorilla hadden gezien. Er werd veel over gediscussieerd. Nu lijkt er dus echt een rond te lopen in SA. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...