Jozz Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Ik hoorde net op Vladivostok FM een raar nieuws bericht.In Los Santos zou een Gorilla mensen hebben angevallen. Daarbij zouden 4 doden gevallen zijn. In de tijd dat San Andreas nog hip was waren er veel mensen die zeiden dat ze een gorilla hadden gezien. Er werd veel over gediscussieerd. Nu lijkt er dus echt een rond te lopen in SA. er loopt er geen rond maar het is een grapje omdat mensen voet bij stuk hielden dat het erin zat terwijl het niet zo is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
It's me, Niko Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Ik hoorde net op Vladivostok FM een raar nieuws bericht.In Los Santos zou een Gorilla mensen hebben angevallen. Daarbij zouden 4 doden gevallen zijn. In de tijd dat San Andreas nog hip was waren er veel mensen die zeiden dat ze een gorilla hadden gezien. Er werd veel over gediscussieerd. Nu lijkt er dus echt een rond te lopen in SA. er loopt er geen rond maar het is een grapje omdat mensen voet bij stuk hielden dat het erin zat terwijl het niet zo is. Zat daar toch wel in, heb een filmpje ervan gezien? (iig Bigfoot) Als je die bedoelt. Maar dit topic gaat over IV Waar is die plek waar Eddie Low weleens rondloopt dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 ja ik heb ook zoiets vreemds in een van de metro tunnels hoor je een liedje maar er is niemand een als je richt sla je een onzichtbaar iemand heeft iemand dit ook gehad maar wel grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farynthane Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 Ik ben al een paar keer naar de plek gegaan waar Eddie zou zijn maar ik zie hem telkens niet hoor. Hij is er geloof ik alleen van 22:00u-04:00u ('s avonds). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michelIII Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 Ik heb nog niks vreemds megemaakt alleen dat er een vent op straat uit een bijbel ofsow zat te schreewen tegen iedereen. ik sloeg hem maar neer want het was behoorlijk iritant en nog iets het schijnt dat het blijheidsbeeld haar gezicht veranderd door het licht maar dit is al uitgebrijt in een ander topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farynthane Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 Alle random character plekken: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 Ik ben al een paar keer naar de plek gegaan waar Eddie zou zijn maar ik zie hem telkens niet hoor. Hij is er geloof ik alleen van 22:00u-04:00u ('s avonds). verklaar jezelf nader ik wil wel weten waar die ''eddy'' is.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_HYBRID Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 was er ook geen sprake van een monster in de metrotunnels?een chupacabra ofzo. ik had het gelezen op het rotten tomatoes forum. 1.typ in google: gta IV myths 2.ga naar het rotten tomatoes forum link klopt niet meer, 1 ding is zeker: het komt van iemand van het rotten tomatoes forum dat ding is teminste niet in multiplayer ik heb met met 5 mensen de hele metro spoor wegen uitgekamt en oplaats kwamen wij bij een ondergrondse splitsing de perfecte plek voor dat ding er lopen veel swervers toen heb ik met mijn team de hele saakje daar opgeblaast om dat ding te vinden en geen resultaat maar het was wel fun (ga niet in singel player doen want dat vind ik creepy ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farynthane Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Ik ben al een paar keer naar de plek gegaan waar Eddie zou zijn maar ik zie hem telkens niet hoor. Hij is er geloof ik alleen van 22:00u-04:00u ('s avonds). verklaar jezelf nader ik wil wel weten waar die ''eddy'' is.. Kijk naar mijn post, voordat jij deze post maakte, heb een snapshot gepost van alle locaties van de random characters. Eddy Low's 1e ontmoeting: In het noorden van Alderney aan het einde van de straat Lockowski Ave, hij staat in een steegje. Eddy Low's 2e ontmoeting: In Bercham, in het westen van Alderney. Ook hier staat die in een steegje. En ik herinner je er nogmaals aan, Eddy is pas aanwezig tussen 10:00PM - 04:00AM. Dus ga er niet kijken voor en/of na die periode. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 was er ook geen sprake van een monster in de metrotunnels?een chupacabra ofzo. ik had het gelezen op het rotten tomatoes forum. 1.typ in google: gta IV myths 2.ga naar het rotten tomatoes forum link klopt niet meer, 1 ding is zeker: het komt van iemand van het rotten tomatoes forum dat ding is teminste niet in multiplayer ik heb met met 5 mensen de hele metro spoor wegen uitgekamt en oplaats kwamen wij bij een ondergrondse splitsing de perfecte plek voor dat ding er lopen veel swervers toen heb ik met mijn team de hele saakje daar opgeblaast om dat ding te vinden en geen resultaat maar het was wel fun (ga niet in singel player doen want dat vind ik creepy ) Eh... Lees mijn post even @ http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=987412... Dan weet je genoeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dutchmaster Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 wel grappig, Rock* plaats in een spel gewoon wat rare figuren die een beetje rondwandelen voor wat frisse lucht, en iedereen is nieuwsgierig waar die poppetjes rond dwalen mischien zitten er wel figuren in de kanalen of rioolpijpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_HYBRID Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 was er ook geen sprake van een monster in de metrotunnels?een chupacabra ofzo. ik had het gelezen op het rotten tomatoes forum. 1.typ in google: gta IV myths 2.ga naar het rotten tomatoes forum link klopt niet meer, 1 ding is zeker: het komt van iemand van het rotten tomatoes forum dat ding is teminste niet in multiplayer ik heb met met 5 mensen de hele metro spoor wegen uitgekamt en oplaats kwamen wij bij een ondergrondse splitsing de perfecte plek voor dat ding er lopen veel swervers toen heb ik met mijn team de hele saakje daar opgeblaast om dat ding te vinden en geen resultaat maar het was wel fun (ga niet in singel player doen want dat vind ik creepy ) Eh... Lees mijn post even @ http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=987412... Dan weet je genoeg. jammer zeer jammer maar zou wel leuk zijn als zoon ding in gta 4 bestaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Zou wel eluk zijn als die dingen erin zitten, maar ik wil eerst eens wat screens zien van hun. Want iedereen kan dit zeggen Maar ik ben nog niks raars tegengekomen, behalbe die schreeuwende man in bohan en in de gevangenis. is dat een gevangenis waar je 'in' kan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 jammer zeer jammer maar zou wel leuk zijn als zoon ding in gta 4 bestaat Dat begrijp ik... Maar aangezien dat in 2007 gepost is, MOET het wel verzonnen zijn! Het spel was toen nog in ontwikkeling en er komen wel meer rare myths van Rotten Tomatoes af... Het zijn een paar gasten die ongelofelijk zitten te fantaseren daar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Er loopt echt een heel gevaarlijke moordenaar rond door heel liberty city. Als het goed is heeft elke GTA IV speler hem wel eens gezien want zijn naam is Niko Belic...... En zeg niet dat et niet zo is want volgens mij heeft hij toch wel de meeste mensen vermoord op CJ na dan! Wil je weten waar hij het meeste rondloopt zie de spoilerNou waar hang jij het meeste rond in Liberty City??? Daar loopt hij dus! Grajeuuuuh!!! Maar zeg niet dat ik heb gelogen want bewijs het maar is.[/font] Bewerkt: 6 juli 2008 door Sjorszzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.