Wienish Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 1. Is hier niet al een topic over? 2. Staat dat topic niet in het EE forum, waar het hoort, en dit eigenlijk ook hoort? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IronBullet Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 Ik geloof niks van die secrets of liberty city alleen als er screenshots zijn ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mem0 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 Dit heb ik zelf niet meegemaakt maar in de multyplayer loopt er een zombie rond. Sommige mensen zien die zombie al, terwijl ze nog niet de hoogste rang hebben bereikt. Ik kan namelijk ook een zombie worden maar heb niet de hoogste rang. Je kan een zombie worden door 2 dingen door de hoogste rang te krijgen of een rockstar developer te doden die moet je met geluk vinden en ze doen gewoon met de potje mee totdat iedereen hem wel 1 x heeft gedood dan gaat hij weg al duurt de potje nog heel lang dat heb ik 2 x meegemaakt. 1 x heb ik het zelf gehaald en de andere x bij een vriend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta dylan Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 Hoe zie je of er een rockstar developer meedoet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Fan121 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 Bij mij staat ie ook niet . Wanneer komt ie dan? Eddie low komt altijd tussen 10 uur 's avonds tot 4 uur 's ochtends Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Dit heb ik zelf niet meegemaakt maar in de multyplayer loopt er een zombie rond. Sommige mensen zien die zombie al, terwijl ze nog niet de hoogste rang hebben bereikt. Ik kan namelijk ook een zombie worden maar heb niet de hoogste rang. Je kan een zombie worden door 2 dingen door de hoogste rang te krijgen of een rockstar developer te doden die moet je met geluk vinden en ze doen gewoon met de potje mee totdat iedereen hem wel 1 x heeft gedood dan gaat hij weg al duurt de potje nog heel lang dat heb ik 2 x meegemaakt. 1 x heb ik het zelf gehaald en de andere x bij een vriend dat van die rang is fout je kan al een zombie worden vanaf rang1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Je gaat naar model en dan druk je op R1 of L1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik heb nog niks vreemds megemaaktalleen dat er een vent op straat uit een bijbel ofsow zat te schreewen tegen iedereen. ik sloeg hem maar neer want het was behoorlijk iritant en nog iets het schijnt dat het blijheidsbeeld haar gezicht veranderd door het licht maar dit is al uitgebrijt in een ander topic. zoiets zijn predikanten, dat zijn mensen die extreem in God geloven en die gwn op straat dan maar hun geloof gaan verkondigen. vind ik een beetje overdreven eigelijk maar ja, het is hun geloof. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Word je niet gewoon een zombie bij PS3 als je de L1 knop indrukt. bij de PlayerModel Bewerkt: 5 augustus 2008 door KronicSmoker187 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickcen Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Ja maar die overdrevenheid is altijd relatief natuurlijk :-) Als iedereen datzelfde geloof zou hebben om je heen, en jij niet, heb je best kans dat jij je zo onbegrepen voelt dat je je geloofsloosheid van je af wilt roepen op straat om andere mensen ook over te halen om met jou mee te denken.. Iedereen heeft zijn eigen plek op de wereld en dat moet je wel respecteren natuurlijk. Maar, als ik uit de safehouse kom in Bohan, staat die vent er ook altijd en het eerste wat ik doe is hem het zwijgen opleggen. Edit: @hierboven, nee ik kan geen zombie worden met die knoppen. Heb dus iets nog niet bereikt.. Bewerkt: 5 augustus 2008 door Rickcen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 Word je niet gewoon een zombie bij PS3 als je de L1 knop indrukt. bij de PlayerModel Ja vanaf rank 1 kan dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chasmen Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 Vanaf rang 1 was ik al zombie, dacht dat het normaal was en iedereen dat kon. Hij maakt trouwens wel grappige zombie geluiden als je in-game op L1 drukt Ik ben benieuwd wat de zombie-reden is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 dat heb ik ook al gezegd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik zal het uitleggen. Als je iemand vermoord die een rockstar medewerker heeft vermoord krijg jij de zombie skin en iemand die jouw vermoord krijgt ook de zombie skin zo gaat dat dus de hele tijd door. het verspreid zich net als een virus. dus je hoeft er echt geen rockstar medewerker voor te vermoorden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.