samus (gast) Geplaatst: 6 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2004 heysz:D, ik heb codes ingevoerd en die kan ik ckr niet uitsgakelen? en ik heb sonny forelli vermoord en lanvce trouwens ook maar wat moet je dan doen? taxi, politie, brandweer, ziekenwagen missies? greetsz SaMuS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafanxbox Geplaatst: 17 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2004 volgens mij heb je um dan uitgespeeld <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 17 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2004 Welke code's bedoel je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2004 Zeker die van die rellen. Dat iedereen je aanvalt. Die kan je niet meer uitzetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 17 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2004 Ja, een vriend van me is zo dom geweest om die cheat in te tikken en dan te saven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2004 Dom ja! Dan kan je het helemaal overnieuw doen. btw, cheats sucks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 19 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2004 Dom ja! Dan kan je het helemaal overnieuw doen.btw, cheats sucks jah ze zijn ckrs ongelofelijk dom om te gebruiken trouwens zo'n beetje elke code wel een keer ingevoerd, maar uhmsz.. als k sonny heb vermoord ben k klaar... :o neej tog? want kben pas op 62% k geloof nooit dat ik dan met alle kfjes en al die andere sjidt er al ben, komt er dan niet NOG een missie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 20 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2004 zonder cheats kan je hem ook makkelijk halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 20 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2004 vroeger werkte ik met cheats. Nu niet meer Het is veel leuker nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 als k sonny heb vermoord ben k klaar... :o neej tog? want kben pas op 62% k geloof nooit dat ik dan met alle kfjes en al die andere sjidt er al ben, komt er dan niet NOG een missie? Het ligt eraan, ik kon na het einde van het verhaal, het vermoorden van Sonny dus, nog twee missies bij Phil's Place doen, maar dit schijnt niet bij iedereen zo te zijn. De meeste hebben die dan al gedaan. Maar ook al krijg je geen missies meer, er is nog ongelofelijk veel wat je dan nog kan doen: Winkels beroven, races, kill Frenzies, etc. etc. etc... Dus dat je nog 38 % moet, dat kan best. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 vroeger werkte ik met cheats. Nu niet meer Het is veel leuker nu yep met cheats werken is saai en iedereen denk dat het zonder cheats veel moeilijker is maar dat valt best wel mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.