Jump to content

hoe kan je codes uitsgakelen?

samus (gast)

Recommended Posts

samus (gast)

heysz:D,

ik heb codes ingevoerd en die kan ik ckr niet uitsgakelen?

en ik heb sonny forelli vermoord en lanvce trouwens ook maar wat moet je dan doen? taxi, politie, brandweer, ziekenwagen missies?

greetsz SaMuS

Delen op andere websites

• 2 weken later...
samus (gast)
Dom ja! Dan kan je het helemaal overnieuw doen.

btw, cheats sucks  ;)

jah ze zijn ckrs ongelofelijk dom om te gebruiken trouwens zo'n beetje elke code wel een keer ingevoerd, maar uhmsz.. als k sonny heb vermoord ben k klaar... :o :( neej tog? want kben pas op 62% k geloof nooit dat ik dan met alle kfjes en al die andere sjidt er al ben, komt er dan niet NOG een missie?

Delen op andere websites

• 3 weken later...
als k sonny heb vermoord ben k klaar... :o :( neej tog? want kben pas op 62% k geloof nooit dat ik dan met alle kfjes en al die andere sjidt er al ben, komt er dan niet NOG een missie?

Het ligt eraan, ik kon na het einde van het verhaal, het vermoorden van Sonny dus, nog twee missies bij Phil's Place doen, maar dit schijnt niet bij iedereen zo te zijn. De meeste hebben die dan al gedaan.

Maar ook al krijg je geen missies meer, er is nog ongelofelijk veel wat je dan nog kan doen: Winkels beroven, races, kill Frenzies, etc. etc. etc... Dus dat je nog 38 % moet, dat kan best.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...