Jump to content

GTA3 Ultimate Trainer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik heb ff een vraagje:

Ik krijg de trainer niet opgestart terwijl ik hem wel in C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII staan. Als ik er op klik dan zie ik dit:

Not In GTA3 Folder, GTA3.EXE not Found.

Kan iemand mij helpen??

Geplaatst:

De fout geeft aan dat de trainer GTA3.exe niet kan vinden.

Waarschijnlijk heb je GTA3.exe (het bestand waar je normaal gesproken GTA III mee opstart) niet in C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII staan. De trainer moet staan in dezelfde map als de exe.

Geplaatst:

"Die hoef je niet te instaleren"..? Ik vat je niet... :huh: Anyway... Als de trainer en het exe-bestand niet in dezelfde map staan zal het nooit werken.

Geplaatst:

kijk je doet je cd-rom in de pc en ga dan naar deze computer. dan klik je op de cd-rom schijf en zie je het icoontje van gta3 staan. als je daar op klikt, dan start het spel.

Geplaatst:

je kunt er geen dingen op zetten, want de cd-rom is alleen lezen en ik weet niet hoe ik dat eraf kan krijgen. ik kan dus ook geen muziek in de mp3 zetten.

Geplaatst:

Dan vrees ik dat we je daar niet mee mogen helpen. De trainer is hier ook niet op berekend.

Het enige wat ik je kan aanraden is een legale versie van GTA III kopen. Kost dezer dagen niet veel meer.

Geplaatst:

oke toch bedankt, maar ik heb nog een vraagje: Ik kan de Yardie niet vinden die je bij de missie Dealsteal van Kenji nodig hebt. Kan iemand mij helpen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...