bikkel Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Weet iemand waar je SAMI kunt downloaden? Ik wil ook nieuwe mods toebrengen in GTA SA, maar ik krijg SAMI nergens gedownload Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Ik raad je ten strengste af om SAMI te gebruiken, SAMI zorgt ervoor dat je SA zeg maar 'Gek' wordt. Er zijn een hele boel problemen met SAMI, maar je kan hem op eigen risico downloaden >>hier<< Wil je SAMI niet gebruiken, dan kun je de IMG-Tool gebruiken Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Als je naar Unmountable Tijmen's tip luister kun je dit doen met een handmatig programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA.... -> Models ) en dan de gemodde bestanden importeren. Het duurt langer omdat het handmatig is, maar als je het goed doet is het resultaat meestal beter dan bij installers. In het begin lijkt het moeilijk, maar als je ervaring ermee hebt lukt het elke keer snelle. In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen. Download IMG Tool Handleiding IMG Tool Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.