Gino99 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) Hey.Ik vroeg me af hoe de liedjes in de trailers heten,en waar de kabelbaan is . Alvast bedankt:Gino99 Edit hieronder:Thanks ^^ Bewerkt: 8 mei 2008 door Gino99 Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Hey.Ik vroeg me af hoe de liedjes in de trailers heten,en waar de kabelbaan is .Alvast bedankt:Gino99 Hey De liedjes van de trailers weet ik zo even niet. Dan zou ik dat even op moeten zoeken. Maar de kabelbaan hangt gewoon naast de Alonquin Bridge. Je ziet hem niet echt duidelijk hangen maar hij is er wel. Om er in te gaan moet je naar het station lopen en dan er gewoon in stappen. Hier. plaats ! Reageren
Spark Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Hey.Ik vroeg me af hoe de liedjes in de trailers heten,en waar de kabelbaan is .Alvast bedankt:Gino99 Als je bij Youtube intypt Gta iv theme, en Gta iv theme 2, dan heb je er al 2 van Ik weet niet de echte namen ervan .. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Hey.Ik vroeg me af hoe de liedjes in de trailers heten,en waar de kabelbaan is .Alvast bedankt:Gino99 Hey De liedjes van de trailers weet ik zo even niet. Dan zou ik dat even op moeten zoeken. Maar de kabelbaan hangt gewoon naast de Alonquin Bridge. Je ziet hem niet echt duidelijk hangen maar hij is er wel. Om er in te gaan moet je naar het station lopen en dan er gewoon in stappen. Hier. plaats ! Ik wil ff een wijziging melden bij de kaart. De stip die jij neergezet heb is fout. Het begin- en eindstation zitten namelijk hier. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Ehmmm, Van de Kabelbaan weet ik niet, maar wel van de trailers: Trailer Zanger Liedje Trailer 1: ?? Trailer 2: The Boggs - Arm in Arm (Shy Child remix). Trailer 3: Seryoga - King Ring. Trailer 4: Mavado - Real McKoy. Reageren
mastala Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Hey.Ik vroeg me af hoe de liedjes in de trailers heten,en waar de kabelbaan is .Alvast bedankt:Gino99 Hey De liedjes van de trailers weet ik zo even niet. Dan zou ik dat even op moeten zoeken. Maar de kabelbaan hangt gewoon naast de Alonquin Bridge. Je ziet hem niet echt duidelijk hangen maar hij is er wel. Om er in te gaan moet je naar het station lopen en dan er gewoon in stappen. Hier. plaats ! Ik wil ff een wijziging melden bij de kaart. De stip die jij neergezet heb is fout. Het begin- en eindstation zitten namelijk hier. wat is liberty city marathon in je naam? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) Hey.Ik vroeg me af hoe de liedjes in de trailers heten,en waar de kabelbaan is .Alvast bedankt:Gino99 Hey De liedjes van de trailers weet ik zo even niet. Dan zou ik dat even op moeten zoeken. Maar de kabelbaan hangt gewoon naast de Alonquin Bridge. Je ziet hem niet echt duidelijk hangen maar hij is er wel. Om er in te gaan moet je naar het station lopen en dan er gewoon in stappen. Hier. plaats ! Ik wil ff een wijziging melden bij de kaart. De stip die jij neergezet heb is fout. Het begin- en eindstation zitten namelijk hier. wat is liberty city marathon in je naam? Moet je naar social club > inloggen > naar GTA IV > Danop de gouden medialle en daar staat de marathon met rechts het aantal procent dat gehaald is. Bewerkt: 8 mei 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.