Jump to content

2 Vragen:Hoe heten de songs in de trailers,en waar is de kabelbaan?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey.Ik vroeg me af hoe de liedjes in de trailers heten,en waar de kabelbaan is ;).

Alvast bedankt:Gino99 :)

Edit hieronder:Thanks ^^

Bewerkt: door Gino99
Geplaatst:
Hey.Ik vroeg me af hoe de liedjes in de trailers heten,en waar de kabelbaan is ;).

Hey :D

De liedjes van de trailers weet ik zo even niet. Dan zou ik dat even op moeten zoeken. Maar de kabelbaan hangt gewoon naast de Alonquin Bridge. Je ziet hem niet echt duidelijk hangen maar hij is er wel. Om er in te gaan moet je naar het station lopen en dan er gewoon in stappen.

Hier. :tu:

plaats !

Geplaatst:
Hey.Ik vroeg me af hoe de liedjes in de trailers heten,en waar de kabelbaan is ;) .

Als je bij Youtube intypt Gta iv theme, en Gta iv theme 2, dan heb je er al 2 van :puh:

Ik weet niet de echte namen ervan ..

Geplaatst:

De liedjes van de trailers weet ik zo even niet. Dan zou ik dat even op moeten zoeken. Maar de kabelbaan hangt gewoon naast de Alonquin Bridge. Je ziet hem niet echt duidelijk hangen maar hij is er wel. Om er in te gaan moet je naar het station lopen en dan er gewoon in stappen.

plaats !

Ik wil ff een wijziging melden bij de kaart. De stip die jij neergezet heb is fout.

Het begin- en eindstation zitten namelijk hier.

Geplaatst:

Ehmmm, Van de Kabelbaan weet ik niet, maar wel van de trailers:

Trailer Zanger Liedje

Trailer 1: ??

Trailer 2: The Boggs - Arm in Arm (Shy Child remix).

Trailer 3: Seryoga - King Ring.

Trailer 4: Mavado - Real McKoy.

Geplaatst:

plaats !

Ik wil ff een wijziging melden bij de kaart. De stip die jij neergezet heb is fout.

wat is liberty city marathon in je naam?

Geplaatst: (bewerkt)

plaats !

wat is liberty city marathon in je naam?

Moet je naar social club > inloggen > naar GTA IV > Danop de gouden medialle en daar staat de marathon met rechts het aantal procent dat gehaald is.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...