kevinkrs Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) Hallo, Ik heb een vraagje. Ik wil een paar nieuwe opjecten plaatsen in mijn sa-mp server (rekken, torrens enzovoorts). Ik weet wel de ID's maar ik weet niet hoe of waar ik het moet plaatsen. Stel dat dit je gamemode is: #include <a_samp> // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print("\n--------------------------------------"); print(" Scripting by Kevin"); print("--------------------------------------\n"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print("\n----------------------------------"); print(" Blank Gamemode by your name here"); print("----------------------------------\n"); } #endif public OnGameModeInit() { // Don't use these lines if it's a filterscript SetGameModeText("Blank Script"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerPrivmsg(playerid, recieverid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp("/mycommand", cmdtext, true, 10) == 0) { // Do something here } return 0; } public OnPlayerInfoChange(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } Waar zou ik dan de code van het object moeten plaatsen. En met welke code? Met vriendelijke groet, Kevin Bewerkt: 8 mei 2008 door kevinkrs Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) Lijkt mij beter dat je dit in het SAMP forum gaat vragen en niet in het SA forum. Dit forum gaat over GTA:SA, niet over multiplayers. Succes PS: Één en ander had je ook in >dit topic< kunnen lezen. Bewerkt: 8 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Als je een object wilt maken doe je dat door middel van de volgende code: CreateObject(objectid, xcoord, ycoord, zcoord, rotatiex, rotatiey, rotatiez); Hier vind je meer informatie over het commando 'CreateObject' en de bijbehorende waarden die je moet invoeren, en in deze tutorial van =>Sandra<= wordt uitgebreid informatie gegeven over het maken objecten en van een poort. Reageren
kevinkrs Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Als je een object wilt maken doe je dat door middel van de volgende code: CreateObject(objectid, xcoord, ycoord, zcoord, rotatiex, rotatiey, rotatiez); Hier vind je meer informatie over het commando 'CreateObject' en de bijbehorende waarden die je moet invoeren, en in deze tutorial van =>Sandra<= wordt uitgebreid informatie gegeven over het maken objecten en van een poort. Oke bedankt. Het is nu wel gelukt. Maar ik zoek een gratis treamer zodat ik meer objecten kan plaatsen. Weet iemand er 1? TNX Reageren
Juwayri Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Ik gebruik zelf xObjects Simple Objects Streamer die vind ik wel fijn. Hier heb je de link naar het officiele topic: xObjects En als je een andere object streamer zoekt: Y_Less Object Streamer of tAxI's Advanced Streamer Toolkit Bewerkt: 11 mei 2008 door Juwayri Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.