Billyd12 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 als ik met LJ litle jacob uitga kan ik hem niet meer thuis brengen ;S terwijl ik al met hem hem gezopen gedart en gebowlt. Raar:S Reageren
Little Jacob Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Inderdaad raar. Mischien een bug ofzo, staat er niet wat aangegeven of iets? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) 1. of het kan een bug zijn. 2. Meestal als hij je belt zegt hij vaak (bijvoorbeeld) "Zullen we gaan drinken?". Het is dan ook verplicht om met hem ergens te gaan drinken. Als jij dan bv met hem gaat bowlen en darten en niét gaat drinken, dan kan je hem niet thuisbrengen omdat je niet met hem gedronken heb (waar hij om vroeg). Dus let er op als contacten je bellen waar ze naartoe willen. Ga eerst naar de plek die de contactpersoon wilt en ga daarna (als je dat zelf wilt) een andere activiteit met hem erbij doen. Bewerkt: 8 mei 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Joriz Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Krijg je een melding? Of zegt hij wat? Of wat verwacht je dat er moet gebeuren en gebeurt daar in plaats van? Reageren
Billyd12 Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) 1. of het kan een bug zijn.2. Meestal als hij je belt zegt hij vaak (bijvoorbeeld) "Zullen we gaan drinken?". Het is dan ook verplicht om met hem ergens te gaan drinken. Als jij dan bv met hem gaat bowlen en darten en niét gaat drinken, dan kan je hem niet thuisbrengen omdat je niet met hem gedronken heb (waar hij om vroeg). Dus let er op als contacten je bellen waar ze naartoe willen. Ga eerst naar de plek die de contactpersoon wilt en ga daarna (als je dat zelf wilt) een andere activiteit met hem erbij doen. ik bel hem meestal op. voor die wapens:P maar dan zeg ik darten dan ga ik dat doen ben ik klaar dan wil ie niet naar huis ofsow dan doe ik nog wat en dan nog niet:S edit: omdat ik wapens van hem wil kopen wat niet lukt Bewerkt: 8 mei 2008 door Billyd12 Reageren
xeppie Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Heb ik ook een keer gehad met LJ. Hij wou darten en kon nergens dartbord vinden. Achteraf in het beergarden cafe, maar toen had ik hem maar neer geschoten. Er komt dan te staan dat je LJ heb verwond. Hij komt dan in het ziekenhuis en belt je later op of je hem op komt halen. Verder gebeurd er niets. Reageren
Billyd12 Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Heb ik ook een keer gehad met LJ. Hij wou darten en kon nergens dartbord vinden. Achteraf in het beergarden cafe, maar toen had ik hem maar neer geschoten. Er komt dan te staan dat je LJ heb verwond. Hij komt dan in het ziekenhuis en belt je later op of je hem op komt halen. Verder gebeurd er niets. Dankje kan je daarna dan weer gwn iets doen en hem thuis brengen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.