-GoldWing- Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) Hey, ik zit soms lang achter de computer en soms valt die spontaan uit en herstart de computer zichzelf. En dan krijg ik dit bericht Wat moet ik hiermee, het gebeurt echt tien keer per dag ofzoiets. Het duurt wel lang dat het plaatje laadt, dus heb geduld. Bewerkt: 8 mei 2008 door -GoldWing- Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Hey, ik zit soms lang achter de computer en soms valt die spontaan uit en herstart de computer zichzelf.En dan krijg ik dit bericht Wat moet ik hiermee, het gebeurt echt tien keer per dag ofzoiets. Het duurt wel lang dat het plaatje laadt, dus heb geduld. Ik heb hetzelfde probleem. Alleen niet tien keer per dag, maar 5 keer per maand. Ik raad je aan om je PC eventjes te scannen met een Virusscanner. Probeer daarnaast ook de cookies te verwijderen: Internetpagina Extra Internet-opties Cookies verwijderen (eventueel ook) Bestanden verwijderen Daarbij zou je ook nog een Defragmentatie/systemcontrol kunnen uitvoeren. Dit doe je als volgt: Start (rechtermuisknop) Verkennen Lokaal Station (:C) (rechtermuisknop) Eigenschappen Tabblad - Extra Vervolgens klik je op;'Nu controlleren', waarna je pc (door hem te restarten) alle bestanden controlleerd die op je pc staan. Nu je bestanden zijn gecontrolleerd, kun je je pc gaan Defragmenteren. Hiervoor klik je op de knop eronder; 'Nu Defragmenteren'. Defragmentatie zorgt ervoor dat al je bestanden op de goede plek worden gezet, en overige onnodige bestanden worden verwijdert. Je harde schijf maakt simpelweg plaats. Zie het maar als je eigen kamer opruimen, maar dan in je PC. Hopelijk neemt het probleem nu in aantal af. Waar het vandaan komt zou ik niet weten, maar bij mij is het na deze twee stappen enorm vermindert, en ik heb er nu zelfs geen last meer van sinds een maand geleden. Succes Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Ik zou je warmte ook even controleren. er is een programma waar je alle statistieken van je pc kan zien. Vaak vallen pc's uit als ze te warm worden. Alleen de programma-naam weet ik ff niet Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Het kan ook door de hoeveelheid stof in je pc komen, maak je pc eens open en kijk of er veel inzit. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Thanx voor de tips. Maar even over dat defragmenteren, haalt dat ook foto's en games en zo van je computer? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Defragmenten deelt alleen je harde schijf opnieuw in om de boel op orde te houden. Er worden (als het goed gaat) geen foto's of games van je computer verwijderd. De volgende keer als je de fout krijgt, klik dan eens op "Rapport Verzenden". Als dat voltooid is, krijg je af en toe een bericht. Klik in dat bericht "Klik hier voor meer informatie" (of iets in die richting, het is blauw en onderstreept). Daarna wordt er een internetpagina geopend met de oorzaak van het probleem. Vertel eens wat volgens die website de oorzaak is. Ikzelf denk dat je computer steeds oververhit raakt of dat er een onderdeel beschadigd is. Gebruik het programma SpeedFan om te kijken of je computeronderdelen niet te heet worden. De oorzaak van oververhitten kan liggen bij overbelasting van je computer. Of je computer is vanbinnen een stofnest. Neem eens zo'n make-up-kwastje of koop een busje perslucht bij de lokale computerzaak en maak je pc van binnen schoon. Een prettige dag verder! Mvg, Flitskikker Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Kan ik het ook met een stofzuiger doen? en hoe maak je je computerkast open? Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 of je voeding is kapot of te laag dan vreet er een prossesor of grafice kaart op eens meer stroom. ik heb nog 2 voedingen te koop staan ook op marktplaats Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 zo zo, dat is goed reclame maken. Hoeveel kosten ze en geef me een link please Reageren
RonaldVC Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 of je voeding is kapot of te laag dan vreet er een prossesor of grafice kaart op eens meer stroom. ik heb nog 2 voedingen te koop staan ook op marktplaats zo zo, dat is goed reclame maken. Hoeveel kosten ze en geef me een link please Dit soort dingen kunnen jullie wel via pb regelen. Gelieve niet hier in het topic.. Bovendien is het helemaal niet zeker dat het een probleem met de voeding is. Ik raadt je aan je pc eens na te laten kijken door een vakman, want het uitvallen van een systeem kan zoveel redenen hebben. Het is heel moeilijk te bepalen wat er aan de hand is zonder het systeem fysiek te zien.. Ook als je er niet zoveel verstand van hebt is het verstandig niet teveel eraan te gaan "knoeien", want voordat je het weet beschadig je iets.. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) Ik heb hem nu afgestoft van binnen, dat was wel nodig want het zat vol met stof. nu ben ik bezig met een virusscan. En straks ga ik hem defragmenteren. Dit helpt zeker( denk ik) Edit: m,n computer is uitgevallen, maar nu kreeg ik foutenrapport. Toen heb ik rapport verzenden gedaan. toen kreeg ik dit: Download de updates voor BeWAN Systems Networking. Dit probleem is veroorzaakt door BeWAN Systems Networking. BeWAN Systems Networking is gemaakt door BeWAN Systems. Oplossing -------------------------------------------------------------------------------- Ga naar de website van BeWAN Systems voor meer informatie over deze oplossing. Wat moet ik hiermee? Bewerkt: 8 mei 2008 door -GoldWing- Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) Hey, ik heb en computer die vaak uitvalt, vooral als ik een game aan het spelen ben of een dvdtje aan het kijken ben. Hier heb je de warmtespecs: Wat aan te doen? Maar volgens mij ligt het niet aan de warmte, want ik heb een keertje de omputer kast opengemaakt en toen had ik er een ventilator bijgezet en toen viel die nog teeds uit. Iemand een oplossing? >>> Door Thundercover: Zo te zien had je er al een topic over, dus samengevoegd. De dubbelpost is op dit moment geen probleem. <<< Bewerkt: 17 mei 2008 door Thundercover Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Waarschijnlijk komt het doordat je die ventilator verkeerd hebt geplaatst. Of, hij is alverouderd. Of, je hebt eerder wat in je computerkast gezet, en dat is niet goed erin gezet Succes verder Reageren
DJRobin Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Hey, ik heb en computer die vaak uitvalt, vooral als ik een game aan het spelen ben of een dvdtje aan het kijken ben.Hier heb je de warmtespecs: Wat aan te doen? Maar volgens mij ligt het niet aan de warmte, want ik heb een keertje de omputer kast opengemaakt en toen had ik er een ventilator bijgezet en toen viel die nog teeds uit. Iemand een oplossing? >>> Door Thundercover: Zo te zien had je er al een topic over, dus samengevoegd. De dubbelpost is op dit moment geen probleem. <<< Je temps zien er goed uit. Aan de warmte ligt het zeker niet. Reageren
Murk Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Doe es systeemherstel naar een maand terug of zo. En dat plaatje uit je startpost is na een half uur wachten nog steeds niet geladen, kan je em opnieuw op imageshack zetten en nog eens posten? Pas als ik die foutmelding zie kan je ik je verder helpen, anders houdt het hier bij op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.