frankyyguy Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 sorry, misschien zit ik hier verkeert, maar ik vind het heel jammer dat ik niet online kan spelen. Iedere keer wanneer ik online wil spelen op GTA IV valt het internet weg als ik begin ik kan amper online spelen. toch heb ik me hier HEEL lang op verheugt ik zit op KPN en hier voor zat ik op multikabel. Daar had ik nog geen problemen met online spelen hebben meer het zelfde probleem? #edit als ik online wil spelen in gta iv staat er: the connection to one or more players has been ended Returning to singelplayer (HeeL LASTIG) Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 sorry, misschien zit ik hier verkeert, maar ik vind het heel jammer dat ik niet online kan spelen.Iedere keer wanneer ik online wil spelen op GTA IV valt het internet weg als ik begin ik kan amper online spelen. toch heb ik me hier HEEL lang op verheugt ik zit op KPN en hier voor zat ik op multikabel. Daar had ik nog geen problemen met online spelen hebben meer het zelfde probleem? #edit als ik online wil spelen in gta iv staat er: the connection to one or more players has been ended Returning to singelplayer (HeeL LASTIG) Heb je GTAIV op de PS3? Dan zou je hier eens moeten kijken. Er is namenlijk een patch uitgebracht die dit probleem lijkt te verhelpen. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 sorry, misschien zit ik hier verkeert, maar ik vind het heel jammer dat ik niet online kan spelen.Iedere keer wanneer ik online wil spelen op GTA IV valt het internet weg als ik begin ik kan amper online spelen. toch heb ik me hier HEEL lang op verheugt ik zit op KPN en hier voor zat ik op multikabel. Daar had ik nog geen problemen met online spelen hebben meer het zelfde probleem? #edit als ik online wil spelen in gta iv staat er: the connection to one or more players has been ended Returning to singelplayer (HeeL LASTIG) Heb je GTAIV op de PS3? Dan zou je hier eens moeten kijken. Er is namenlijk een patch uitgebracht die dit probleem lijkt te verhelpen. thnx volgens mij heeft het er mee te maken, die patch heeft blijkbaar nog niet geholpen bij mij ik hoop dat dit snel verbeterd en da het niet aan ons internet ligt zelf was ik vanplan weer terug te gaan naar multikabel, maar ik wacht dit nu af Reageren
Drezus Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Ja ik heb precies hetzelfde probleem maar dan voor de 360, zou graag willen weten hoe dit opgelost kan worden Reageren
Hayte Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 die patch heeft bij mij geen ene flikker geholpen Reageren
no ps3 = no living Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 zal het dan niet aan je internet vebinding liggen?? Reageren
gradekocks Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 ik had het ook (xbox), doe ff een connection test en dan moet NAT open staan. Bij mij stond het op Strict dus moest ik de firewall van mijn router uitzetten en toen deed ie ut Reageren
Remy101 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) ik had het ook (xbox), doe ff een connection test en dan moet NAT open staan. Bij mij stond het op Strict dus moest ik de firewall van mijn router uitzetten en toen deed ie ut Maar kan dan niet iedereen op joun internet internetten..? Edit : laat maar het lukt toch niet bij mij1!! Bewerkt: 17 mei 2008 door Remy101 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.