Jump to content

GTA IV multiplayer valt bij mij steeds uit

Recommended Posts

Geplaatst:

sorry, misschien zit ik hier verkeert, maar ik vind het heel jammer dat ik niet online kan spelen.

Iedere keer wanneer ik online wil spelen op GTA IV valt het internet weg als ik begin

ik kan amper online spelen. toch heb ik me hier HEEL lang op verheugt :duh:

ik zit op KPN en hier voor zat ik op multikabel. Daar had ik nog geen problemen met online spelen

hebben meer het zelfde probleem? :?

#edit als ik online wil spelen in gta iv staat er: the connection to one or more players has been ended Returning to singelplayer

(HeeL LASTIG) :ch:

Geplaatst:
sorry, misschien zit ik hier verkeert, maar ik vind het heel jammer dat ik niet online kan spelen.

Iedere keer wanneer ik online wil spelen op GTA IV valt het internet weg als ik begin

ik zit op KPN en hier voor zat ik op multikabel. Daar had ik nog geen problemen met online spelen

#edit als ik online wil spelen in gta iv staat er: the connection to one or more players has been ended Returning to singelplayer

Heb je GTAIV op de PS3? Dan zou je hier eens moeten kijken. Er is namenlijk een patch uitgebracht die dit probleem lijkt te verhelpen.

Geplaatst:

Heb je GTAIV op de PS3? Dan zou je hier eens moeten kijken. Er is namenlijk een patch uitgebracht die dit probleem lijkt te verhelpen.

thnx volgens mij heeft het er mee te maken, die patch heeft blijkbaar nog niet geholpen bij mij

ik hoop dat dit snel verbeterd en da het niet aan ons internet ligt

zelf was ik vanplan weer terug te gaan naar multikabel, maar ik wacht dit nu af

Geplaatst:

Ja ik heb precies hetzelfde probleem maar dan voor de 360, zou graag willen weten hoe dit opgelost kan worden

Geplaatst:

ik had het ook (xbox), doe ff een connection test en dan moet NAT open staan. Bij mij stond het op Strict dus moest ik de firewall van mijn router uitzetten en toen deed ie ut

Geplaatst: (bewerkt)
ik had het ook (xbox), doe ff een connection test en dan moet NAT open staan. Bij mij stond het op Strict dus moest ik de firewall van mijn router uitzetten en toen deed ie ut

Maar kan dan niet iedereen op joun internet internetten..?

Edit : laat maar het lukt toch niet bij mij1!! :(

Bewerkt: door Remy101

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...