Jump to content

Geldwagens


Capodaano

Recommended Posts

Nee maar er is wel een easter egg. Als je die geldwagen laat ontploffen, ligt er zowat $10,000 op de grond! (Ongeveer 60 pakjes geld). Dus als je in geldnood zit.. _O_:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja en nee, er rijden Geld wagens rond in gta IV maar je kan ze niet echt overvallen maar je kan er geld mee 'verdienen' door ze te laten ontploffen. Dus bijvoorbeeld je steelt hem en rijd ergens heen en dan laat je hem ontploffen d.m.v een granaat of met rocket launcher. Dan krijg je waarschijnlijk een 2 sterren wanted level, en op de grond langs het voertuig licht pakjes geld. Ik weet niet precies de waarde die daar licht maar er licht wel veel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Is idd erg handig. Wat wel nadeel is, als je hem steelt krijg je iedergeval 1 ster. Als je hem wil laten ontploffen krijg je 2 sterren.

Nou en dan bel ik gwn Francis McReary :D

Link to comment
Delen op andere websites

Tip: blaas de geldwagen niet op maar beuk hem kapot. Resultaat: geen wanted level :)

Dan moet je het wel op een stille plek doen... Ik heb ook wel eens een auto kapot gebeukt op Star Junction en toen kon ik gaan rennen! Wel cool, dat dan weer wel. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee maar er is wel een easter egg. Als je die geldwagen laat ontploffen, ligt er zowat $10,000 op de grond! (Ongeveer 60 pakjes geld). Dus als je in geldnood zit.. _O_:cya:

ik zie soms ook 60 pakjes liggen en als ik dat pak heb ik in totaal 1000 euro?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee maar er is wel een easter egg. Als je die geldwagen laat ontploffen, ligt er zowat $10,000 op de grond! (Ongeveer 60 pakjes geld). Dus als je in geldnood zit.. _O_:cya:

ik zie soms ook 60 pakjes liggen en als ik dat pak heb ik in totaal 1000 euro?

Het ene pakje geld is natuurlijk wat meer waard dan het andere he. :clown:

Verder is de auto kapot beuken en zo laten ontploffen ook geen goed idee om geen Wanted Level te krijgen. Als je deze auto laat ontploffen zal je sowieso een Wanted Level krijgen, behalve als er natuurlijk geen politie in de buurt is.

Het is dan wel weer beter om het via botsen etc. te laten ontploffen omdat je dan geen muntitie moet verspillen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is dan wel weer beter om het via botsen etc. te laten ontploffen omdat je dan geen muntitie moet verspillen. :)

Hebben ze niet gewoon een tank dop dan?

Ok, je verspilt 1 kogel mar dan issie wel gelijk kapot, maar ik weet niet of dat bij IV ook kan bij SA in ieder geval wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...