Capodaano Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Ik heb gehoord dat er geldwagens in Liberty City rondrijden, kun je die ook overvallen en dat je er dan veel geld mee verdiend? Reageren
FireFighter Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Nee maar er is wel een easter egg. Als je die geldwagen laat ontploffen, ligt er zowat $10,000 op de grond! (Ongeveer 60 pakjes geld). Dus als je in geldnood zit.. Reageren
Capodaano Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Chill! Waar rijden die???? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Is idd erg handig. Wat wel nadeel is, als je hem steelt krijg je iedergeval 1 ster. Als je hem wil laten ontploffen krijg je 2 sterren. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Ja en nee, er rijden Geld wagens rond in gta IV maar je kan ze niet echt overvallen maar je kan er geld mee 'verdienen' door ze te laten ontploffen. Dus bijvoorbeeld je steelt hem en rijd ergens heen en dan laat je hem ontploffen d.m.v een granaat of met rocket launcher. Dan krijg je waarschijnlijk een 2 sterren wanted level, en op de grond langs het voertuig licht pakjes geld. Ik weet niet precies de waarde die daar licht maar er licht wel veel Reageren
FireFighter Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Chill! Waar rijden die???? Euhm.. verschillend. Meestal hierzo. (Tenminste, zie ik ze vaak): http://snapmap.wikigta.org/index.php?527,429 EDIT VOOR DE SNAPMAP: de rode puntjes geven aan welke WEG ik ze meestal zie. Reageren
Capodaano Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Is idd erg handig. Wat wel nadeel is, als je hem steelt krijg je iedergeval 1 ster. Als je hem wil laten ontploffen krijg je 2 sterren. Nou en dan bel ik gwn Francis McReary Reageren
xgaming Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Tip: blaas de geldwagen niet op maar beuk hem kapot. Resultaat: geen wanted level Reageren
Iscariah Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Tip: blaas de geldwagen niet op maar beuk hem kapot. Resultaat: geen wanted level Dan moet je het wel op een stille plek doen... Ik heb ook wel eens een auto kapot gebeukt op Star Junction en toen kon ik gaan rennen! Wel cool, dat dan weer wel. Reageren
steintje Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Nee maar er is wel een easter egg. Als je die geldwagen laat ontploffen, ligt er zowat $10,000 op de grond! (Ongeveer 60 pakjes geld). Dus als je in geldnood zit.. ik zie soms ook 60 pakjes liggen en als ik dat pak heb ik in totaal 1000 euro? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Nee maar er is wel een easter egg. Als je die geldwagen laat ontploffen, ligt er zowat $10,000 op de grond! (Ongeveer 60 pakjes geld). Dus als je in geldnood zit.. ik zie soms ook 60 pakjes liggen en als ik dat pak heb ik in totaal 1000 euro? Het ene pakje geld is natuurlijk wat meer waard dan het andere he. Verder is de auto kapot beuken en zo laten ontploffen ook geen goed idee om geen Wanted Level te krijgen. Als je deze auto laat ontploffen zal je sowieso een Wanted Level krijgen, behalve als er natuurlijk geen politie in de buurt is. Het is dan wel weer beter om het via botsen etc. te laten ontploffen omdat je dan geen muntitie moet verspillen. Reageren
dynastus Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Als je die wagen gewoon laat crashen krijg je toch geen wanted level? Reageren
joppie Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Het is dan wel weer beter om het via botsen etc. te laten ontploffen omdat je dan geen muntitie moet verspillen. Hebben ze niet gewoon een tank dop dan? Ok, je verspilt 1 kogel mar dan issie wel gelijk kapot, maar ik weet niet of dat bij IV ook kan bij SA in ieder geval wel. Reageren
Dexist Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 ow jah zoon ding kwamen mijn vriend en ik ook tegen boem met een rocket launcher!!! xD politie maar wel veel geld. en met die tank dop kan nog wel geloof ik zei me vriend Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.