Jump to content

"Friend" missies


Capodaano

Recommended Posts

Hee is er al een map waarop al de Friend missies op de kaart staan?

Jeweetwel, als je mensen op straat tegenkomt en dan doe je een missie voor hun. Zoals Jeff, Brian en Pathos

Link to comment
Delen op andere websites

Hee is er al een map waarop al de Friend missies op de kaart staan?

Jeweetwel, als je mensen op straat tegenkomt en dan doe je een missie voor hun. Zoals Jeff, Brian en Pathos

Nee, maar als je zelf rondrijd in gta, zie je een blauw achtig poppetje, dat is een van hun ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hee is er al een map waarop al de Friend missies op de kaart staan?

Jeweetwel, als je mensen op straat tegenkomt en dan doe je een missie voor hun. Zoals Jeff, Brian en Pathos

Ja... Kijk even in een Tw@ café op het fictieve internet. Daar zie je een adresbalk bovenaan net als in een echte browser. Klik het aan en je krijgt een toetsenbord. Type via dat toetsenbord www.whattheydonotwantyoutoknow.com in. Let op! Er staat donot, geen don't... Kijk op die fictieve pagina even naar een post waar het woord freaks in voor komt. Wat je ook even kan doen is op het echte internet op http://www.msxbox-world.com/forums/index.php?showtopic=10544 kijken. :) Daar staan dezelfde mappen op. Maar in het spel zelf kijken is natuurlijk leuker, want dan moet je het nog eens onthouden ook. ;)[/font]

EDIT: Vergeet ik er weer bij te melden dat die mannetjes er altijd maar op een bepaalde tijd er staan. Niet altijd dus. Dit is NIET op de mappen aangegeven, dus je zal zelf moeten ontdekken wie er in de middag zijn en wie er in de avond zijn.

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap er niks van , wat moet je met die freaks doen dan?

Ik schoot er 1 neer en ging weg kwam weer terug en hij zat er weer dus ik pak granaat en boem weer is die weg , ik kom weer terug en zit die er weer :s

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap er niks van , wat moet je met die freaks doen dan?

Ik schoot er 1 neer en ging weg kwam weer terug en hij zat er weer dus ik pak granaat en boem weer is die weg , ik kom weer terug en zit die er weer :s

Je moet bij ze gaan staan voor een extra missie. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Hee is er al een map waarop al de Friend missies op de kaart staan?

Jeweetwel, als je mensen op straat tegenkomt en dan doe je een missie voor hun. Zoals Jeff, Brian en Pathos

Gebruik de volgende keer de Zoek-knop :)

Link to comment
Delen op andere websites

wie is pathos

Dat is een van de Random Characters die je overal in Liberty City tegenkomt. Voor hun moet je een kleine missie doen en ze zijn nodig voor de 100%. Op deze site staat een kaartje waar ze allemaal op staan. Onder het kaartje staan alle Random Characters met wat je voor ze moet doen en wat voor tijd ze er staan. Ook moet je voor sommige mensen meer dan 1 missie doen. Als je de storyline compleet hebt dan is het best wel leuk om ze te doen. Ook moet je soms bepaalde missies hebben gedaan om Random Characters te doen want anders staan ze er niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt ook aan de keuzes die je in bepaalde missies maakt.

Wanneer je Cherise vermoord voor de arcade hal zal zij dus niet meer voorkomen in het spel[/font]Laat je haar leven duikt ze later op in de buurt van een basketbalveld in East Holland[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Hee is er al een map waarop al de Friend missies op de kaart staan?

Jeweetwel, als je mensen op straat tegenkomt en dan doe je een missie voor hun. Zoals Jeff, Brian en Pathos

Gebruik de volgende keer de Zoek-knop :)

:bier:Je handtekening is als je niks zoekt vind je het mooiste, maar het enige wat jij post is;

"Gebruik je zoekknop"

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...