Jump to content

Allerlaatste Missie

Recommended Posts

Geplaatst:

Help!

Ik snap er geen ruk van.... ik heb voor het geld gekozen en Roman is omgebracht door een mannetje van Dimitiri...

Ik wordt opgebeld door die rasta man en spreek met hem af... dan volg ik een auto naar een verlaten pakhuis.... daar knal ik een zooi gasten neer waarna ik naar binnen kan... dan krijg ik een filmpje waarin Dimitiri Pegerino vermoord.... dan ren ik erachter na en zie ik dimitiri in een heli stappen... ik hang aan de heli en hij trapt me naar benenden waarna ik in de boot erachteraan moet!!! Goed tot zover geen probleem!

Dan volg ik de heli (met Dimitiri) en opeens komt weer die rasta man aanvliegen.... hij belt me op en zegt dat ik onder zijn heli moet varen.... goed zo gezegd zo gedaan :) maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Als ik dat doe stoot ik tegen de heli aan met me boot en vliegt rasta man een eindje weg (omdat ik tegen hem aan vaar) en kan ik niet meer in de heli komen....... Dit is me nou al 5x overkomen... snap er echt niks van![/font]

Graag een paar tips! Dank!

Geplaatst:
Help!

Ik snap er geen ruk van.... ik heb voor het geld gekozen en Roman is omgebracht door een mannetje van Dimitiri...

Ik wordt opgebeld door die rasta man en spreek met hem af... dan volg ik een auto naar een verlaten pakhuis.... daar knal ik een zooi gasten neer waarna ik naar binnen kan... dan krijg ik een filmpje waarin Dimitiri Pegerino vermoord.... dan ren ik erachter na en zie ik dimitiri in een heli stappen... ik hang aan de heli en hij trapt me naar benenden waarna ik in de boot erachteraan moet!!! Goed tot zover geen probleem!

Dan volg ik de heli (met Dimitiri) en opeens komt weer die rasta man aanvliegen.... hij belt me op en zegt dat ik onder zijn heli moet varen.... goed zo gezegd zo gedaan :) maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Als ik dat doe stoot ik tegen de heli aan met me boot en vliegt rasta man een eindje weg (omdat ik tegen hem aan vaar) en kan ik niet meer in de heli komen....... Dit is me nou al 5x overkomen... snap er echt niks van![/font]

Graag een paar tips! Dank!

Hey, ik heb precies dit zelfde probleem, heb de missie al 20x gedaan maar telkens vliegt de heli weg.

Geplaatst:

Ah ja, ik heb allebij de laatste missie's gedaan dus; wraak en geld.

En ja je moet dus met die boot varen, totdat er aangegeven is dat je onder de heli van Little Jacob moet varen. Volgens mij staat daar ook een pijltje (dit ongeveer: ^) en dan zul je zien dat Niko uit de boot springt en in de heli 'valt'. Volgens mij als er aangegeven staat dat je er onder moet vliegen ben je op het water ongeveer bij een brug dacht ik.

En als het goed is moet het dan lukken, dus kijk even goed of hij niet te laag vliegt op het water oppervlak. Als het nog niet lukt plaats s.v.p een reactie waarbij duidelijk staat beschreven wat er staat en waar je ongeveer vaart als 'rastaman' wegvliegt.

Geplaatst:
Ah ja, ik heb allebij de laatste missie's gedaan dus; wraak en geld.

En ja je moet dus met die boot varen, totdat er aangegeven is dat je onder de heli van Little Jacob moet varen. Volgens mij staat daar ook een pijltje (dit ongeveer: ^) en dan zul je zien dat Niko uit de boot springt en in de heli 'valt'. Volgens mij als er aangegeven staat dat je er onder moet vliegen ben je op het water ongeveer bij een brug dacht ik.

En als het goed is moet het dan lukken, dus kijk even goed of hij niet te laag vliegt op het water oppervlak. Als het nog niet lukt plaats s.v.p een reactie waarbij duidelijk staat beschreven wat er staat en waar je ongeveer vaart als 'rastaman' wegvliegt.

Hmm ik heb ook dat probleem alleen raak ik zelfs die helikopter niet. ik kan er gewoonweg niet bij !!

Een maal ze me van de helikopter schoppen en in het water val dan zwem ik razendsnel naar de boot en vertrek ook supersnel. Ik vaar dicht tegen de kustlijn en op einde tussen de 2 rotsen. Maar elke keer is jacob weg met zijn helikopter. Frustrerend !! ik heb die missie al 13 keer gedaan :N

Geplaatst:

als je sneller mat de boot wil gaan moet je het linker pookje van de (ps3) controler naar je toe trekken xkist 360 weet ik niet hoe die werkt en dan gewoon een beetje in de buurt v/d heli blijfen

Geplaatst:

Pas bij zo'n brug moet je onder de heli gaan varen en dan komt er een cutscene. Dus waarschijnlijk doe je het dan te vroeg, en mischien is het handig om van achter aan te komen varen en niet van de zijkant. Dus ik zou zeggen: probeer niet een race te houden met Little Jacob in de heli, maar blijf dus achter hem. Blijf wel op snelheid want als er staat dat je eronder moet, ga je sneller en dan eronder. Dan volgt er een cutscene en de rest vertel ik niet ^_^

Geplaatst:

ja ik vaarde ook gewoon achter de heli aan en toen zag ik opeens later bij de brug ongeveer zon pijltje met als gevolg een cutscene.

maar ik heb ook neit aan de heli gehangen, k nam gewoon die trap naar beneden en rende naar de boot(of eht uit maakt weet ik niet)

c-style :tu:

Geplaatst:

Ik heb dus wel aan de heli gehangen, maargoed, dat zal vast niks uit maken. Dus let even op bij ongeveer een brug en waar je de gebouwen ziet aan de rand/kust van Algonquin, wolkenkrabbers dus. Daar moet je onder de heli gaan varen. En ja het kan een bug zijn omdat meerdere mensen het ook hebben maar waarschijnlijk gewoon een misverstand. Want ik had er eigenlijk geen problemen mee, het eerste wat ik deed was mijn RPG pakken en hem proberen uit de lucht te knallen, na een paar keer overnieuw doen had ik het pas door dat ik in die andere heli moest, waar dus Little Jacob in zit.

Als het overigens écht een bug zal zijn, dan heb ik nog wel savegames, namelijk:

Savegame storylinecomplete gekozen voor optie 'geld' - geen cheats

Savegame storylinecomplete gekozen voor optie 'wraak' - wél cheats, doordat ik hem gekregen heb van iemand van het forum en die heeft helaas gecheat.

Offtopic: Als je die wilt, zeg het maar :D

Geplaatst:

Die savegame mag je mij wel geven dan als je wil, ik heb de missie ondertussen geloof ik wel 30 keer geprobeerd maar het lukt niet! heel frusterend

Geplaatst:

Heb je mischien ook nog een savegame waar je kan kiezen voor wraak, dan ga ik proberen deze we te halen, want ik geloof niet dat ik deze een keer haal.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...