js007 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Ik heb zojuist een bulgard 8.0 antivirassisteem gekocht omdat mijn oude vervallen was. Maar nu heb ik een probleem ik kan het niet instaleren. Reageren
xgaming Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Misschien is wat meer informatie handig om je te helpen. Ik (denk zelf wij) kunnen nu niet echt vastellen wat het probleem is. Reageren
js007 Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Misschien is wat meer informatie handig om je te helpen. Ik (denk zelf wij) kunnen nu niet echt vastellen wat het probleem is. Hij wil mijn wachtwoord niet aanvaarden van bulgard. Zo kan ik niet instaleren. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Heb je er ook gen CD bijgekregen ofzo? Reageren
js007 Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) Heb je er ook gen CD bijgekregen ofzo? ja natuurlijk Hij is geinstaleerd maar ik kan hem niet activeren. Hij aanvaard mijn paswoord niet . In de binnenkand van mijn cd doosje staat er een license key wat moet ik daar mee. Bewerkt: 8 mei 2008 door js007 Reageren
Froop Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Die moet je als aandenken bewaren, anders zou ik ook niet weten waarom er zo'n key bijzit. Reageren
joppie Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Meestal moet je met een License Key installeren. Kijk naar The Sims, CoD, en nog wel wat... Reageren
js007 Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Het is iets anders, je moet het eerst instaleren en dan 3 uur wachten dan kan je pas die key ingeven. Dus ik heb geen probleem meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.