Jump to content

Stevie


FakeYou

Recommended Posts

Ik heb het verhaal al uitgespeeld en ga nu voor de 100%. Maar moet ik hier ook de opdrachten/textcars van Stevie voor doen, en zo ja hoe?

Ik heb geen Stevie in mijn mobiel en geen sms van hem. Wel kwam er na een race linksboven in beeld te staan dat ik een auto voor hem gevonden had, meer ook niet.

hulp bitte

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het verhaal al uitgespeeld en ga nu voor de 100%. Maar moet ik hier ook de opdrachten/textcars van Stevie voor doen, en zo ja hoe?

Ik heb geen Stevie in mijn mobiel en geen sms van hem. Wel kwam er na een race linksboven in beeld te staan dat ik een auto voor hem gevonden had, meer ook niet.

hulp bitte

Die autos jat je voor Brucie, en dat gaat via de mail

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het verhaal al uitgespeeld en ga nu voor de 100%. Maar moet ik hier ook de opdrachten/textcars van Stevie voor doen, en zo ja hoe?

Ik heb geen Stevie in mijn mobiel en geen sms van hem. Wel kwam er na een race linksboven in beeld te staan dat ik een auto voor hem gevonden had, meer ook niet.

hulp bitte

Die autos jat je voor Brucie, en dat gaat via de mail

na dat je de auto's voor Brucie hebt gehaald, waar je dus mail voor krijgt, zou je een smsje moeten ontvangen (of al eerder ik weet het niet precies) over dat Stevie wil dat je een auto voor hem regelt (ik weet niet precies hoe hij dat wil). Op www.whattheydonotwantyoutoknow.com staat ook een map met de plaatsen van de auto's die hij wil, meer ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...