sjaak vanderlaak Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Bij gta is mijn opmerking dat er Erg weinig merken zijn Je kunt toch ook wel only, adidas, umbro, nike, enz. Dat was mijn opmerking Reageren
Jon-asses Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Bij gta is mijn opmerking dat er Erg weinig merken zijnJe kunt toch ook wel only, adidas, umbro, nike, enz. Dat was mijn opmerking Ja maar moesten ze echte merken gebruiken moesten ze licentie's betalen en die zijn allesbehalve goedkoop. Ook de auto's zouden veel te veel kosten omdat je nog meer moet bijbetalen als je de auto kapot laat gaan. Sommige merken laten dat zelfs niet toe (Need For Speed heeft dat probleem ook). Daardoor is het het slimst van Rockstar om dingen na te maken en andere namen ervoor te gebruiken, dan moeten ze niet betalen en kunnen ze ermee doen wat ze willen. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 En by the way, merknamen die afgeleid zijn van de echte, maar dan met een of andere flauwe grap erin zijn toch veel leuker. Reageren
rdewit Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 En by the way, merknamen die afgeleid zijn van de echte, maar dan met een of andere flauwe grap erin zijn toch veel leuker. daar heb je helemaal gelijk in Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.