Jump to content

playboy


Joeyafca

Recommended Posts

LET OP! BEVAT SPOILER INFO!!

Hallo

Ik heb op mijn kaart niet meer de 'X' van Playboy staan en ook niet de 'F' van Francis? Ik heb bij stats gekeken en daar staat dat ik zowel bij Playboy als bij Francis pas op 66.67% mission progress zit.? Klopt dit en komen ze later nog terug? Ik kreeg wel een belletje van Playboy nadat ik voor dwayne die stripclub heb overgenomen.

PS: Ik ben nu bij die missie Three Leaf Cover. (Bankoverval)

Kan iemand me vertellen of ik de Missies van X en F nog gewoon kan doen? en waneer komen ze terug?

Bedankt alvast

Bewerkt: door Joeyafca
Link to comment
Delen op andere websites

spoiler!

na een tijdje belt X je op, hij zegt dat je dwayne moet vermoordne en dat je er geld voor krijgt.

je kunt kiezen wie je vermoord, x of dwayne , als je x doodt krijg je zijn penthouse en ook nog eens het geld erbij , de keuze lijkt me duidelijk :puh:[/font]

Bewerkt: door Goldadon
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet nu naar PLayboy X missie gaan. Daar zal hij je waarschijnlijk vragen of je Dwayne vermoord, Niko zegt dan dat hij het niet weet en dat je erover na wilt denken. Na een tijdje belt Dwayne jou of je Playboy X wilt vermoorden, ook bij hem zeg je dat je het niet weet. Een tijdje later belt 1 van de 2 nog eens en vraagt of je het al weet, hierbij begint de missie The Holland Play ! Nu zul je moeten kiezen wie je vermoord, Playboy X of Dwayne.

Als je Playboy X vermoord zul je van Dwayne de huis van Playboy X krijgen omdat Dwayne geen geld voor je heeft. Als je ervoor kiest om Dwayne te vermoorden zal Playboy X je rijkelijk belonen met geld. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet nu naar PLayboy X missie gaan. Daar zal hij je waarschijnlijk vragen of je Dwayne vermoord, Niko zegt dan dat hij het niet weet en dat je erover na wilt denken. Na een tijdje belt Dwayne jou of je Playboy X wilt vermoorden, ook bij hem zeg je dat je het niet weet. Een tijdje later belt 1 van de 2 nog eens en vraagt of je het al weet, hierbij begint de missie The Holland Play ! Nu zul je moeten kiezen wie je vermoord, Playboy X of Dwayne.

Als je Playboy X vermoord zul je van Dwayne de huis van Playboy X krijgen omdat Dwayne geen geld voor je heeft. Als je ervoor kiest om Dwayne te vermoorden zal Playboy X je rijkelijk belonen met geld. :)

Als je in de crib van playboy saved krijg je ook nog het pak van claude uit gta3.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...