Venzio Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Weet iemand een site waar je alle kleding kan zien van welke rang ? Reageren
no ps3 = no living Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 dat kan nog niet omdat het ranksysteem nog niet online staat;) Reageren
Venzio Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 dat kan nog niet omdat het ranksysteem nog niet online staat;) Xbow wel Reageren
no ps3 = no living Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 ja ik bedoel dat het bij de ps3 nog niet is srry hadk er even bij moeten zetten Reageren
Abnormaal Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Weet iemand een site waar je alle kleding kan zien van welke rang ? Wil ik ook wel graag eens zien wat voor kleding me nog te wachten staat. Reageren
no ps3 = no living Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 we kunnen lang wachten want R* heeft nog nix laten horen over een patch of iets voor het rangsysteem Reageren
sanfuck Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 we kunnen lang wachten want R* heeft nog nix laten horen over een patch of iets voor het rangsysteem Wat ik weet is bij rang 3 een koptelefoon die er bij komt, rang 4 een motor helm, ik word vandaag rang 5 laat ik weten of er nog wat speciaals bij komt Reageren
Felixio Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ik speel de multiplayer voor de lol en voor de vette kleding maar door die vertiefte kut ranks die niet worden ge-update, ben ik elke keer weer rank 1 of 2 terwijl ik het geld al heb voor 3 en 4. Reageren
CreepyKiller NL Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Bij rang 5 krijg je een ouderwets legerhelm-achtig-ding hoop dat het snel gemaakt wordt bij de ps3.. ben blij dat ik er geen last van heb Reageren
sanfuck Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Bij rang 5 krijg je een ouderwets legerhelm-achtig-ding hoop dat het snel gemaakt wordt bij de ps3.. ben blij dat ik er geen last van heb had er ook last van nu niet meer, zit nu inmiddels ook op rang 5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.