steintje Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 in deze topic moet je woorden zeggen wat met gta iv heeft te maken met de achterste letter van een woord ik begin wel brucie nu moet jullie dus een woord maken met een e wie het eerst antwoord mag de volgende woord stellen. Reageren
Sgt. Presley Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 in deze topic moet je woorden zeggen wat met gta iv heeft te maken met de achterste letter van een woord ik begin welbrucie nu moet jullie dus een woord maken met een e wie het eerst antwoord mag de volgende woord stellen. Jij hebt écht géén leven... Ga gewoon verder gamen alsjeblieft... Reageren
steintje Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 in deze topic moet je woorden zeggen wat met gta iv heeft te maken met de achterste letter van een woord ik begin welbrucie nu moet jullie dus een woord maken met een e wie het eerst antwoord mag de volgende woord stellen. Jij hebt écht géén leven... Ga gewoon verder gamen alsjeblieft... doe nou maar gewoon mee kan best leuk zijn Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Wedden dat dit topic zo dichtgaat: spelletjes zijn alleen toegestaan in het daarvoor bedoelde subforum en mogen alleen door crewleden worden geopend. Het is maar dat je het weet, verder bemoei ik me er niet mee Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Deze quiz werkt precies hetzelfde alleen gaat het hier over alle woorden. Na 2 pagina's is de lol er ook vanaf en gaan mensen alsnog naar de spelletjes fora. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.