Jump to content

leger helikopter waar?

Recommended Posts

Geplaatst:

die leger helicopter staat die ergens ?

deze bedoel ik

Army_chopper.jpg

ik wil daar in eens vliegen :puh:

heefd iemand er ook in gevlogen???

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb er ook in gevlogen, tijdens een missie. Maar ik weet zo niet waar die staat, mischien bij een politiebureau of iets dergelijks.

@hierboven:

Annihilator: 359 555 0100

Dat is de code voor de ps3 en de Xbox. Je moet die intoetsen op je mobiele telefoon (ingame).

Bewerkt: door Little Jacob

Hier is inderdaad een cheat voor, dus als je er even mee wilt vliegen, maar toch geen cheats wilt gebruiken, dan kan je ook gewoon de cheat invoeren en niet saven!

Hier kan je alle cheats vinden.

De cheat voor de Annihilator is "359 555 0100". Dit moet je intypen je in je GSM door eerst 2 keer met het pijltje naar boven te klikken, en dan met de rechter analoge stick de cijfers te selecteren, en dan met X erop te drukken. ;)

Wanneer je de cheat ingetypt hebt moet je naar het blauwe telefoontje gaan en op X drukken.

Edit: zie dit als een uitbreiding. :7

Bewerkt: door Hanneswasco
Geplaatst:
die leger helicopter staat die ergens ?

deze bedoel ik

Army_chopper.jpg

ik wil daar in eens vliegen :puh:

heefd iemand er ook in gevlogen???

na de laatste missie op alle daken met h-pad op lcpd bureaus.

Geplaatst:

Ik heb een MP filmpje gezien en daar stond ie op een dak in Alderny-Noord. Maar dat was dus multiplayer. Ik heb het niet gezocht in singleplayer, dus weet niet of hij er dan ook staat. Er zijn wel meer rare dingen zoals zombies en R* devs in multiplayer. :7

Geplaatst:

Deze helikopter kan je van het vliegveld halen als je de storyline hebt uitgespeeld ook zou hij dan op verschillende daken van politie bureau's staan.

Op het vliegveld eentje pakken = 4 star wanted lvl

Politie bureau normaal 2 star wanted lvl(als je geluk heb niks maar ik weet niet wat je daar voor moet doen volgens mij komt dat omdat het dan nacht is of so)

Geplaatst:

Het is einige voertuig met wapens erop :cry::duh: . Zelfs ouwe goeie Rhino die sinds GTA 1 inzit is er niet meer :cry::cry::duh: .

Geplaatst:

Ik vind dat van die rhino zeer kut ik had namelijk zo graag in een m1a2 abrams willen rijden die immuun was voor elk wapen en explosies en dat alleen met de rpg de rhino vernietigd kon worden dat zou zo chill zijn.

Ik mis Rhino het meest (daarna Minigun en kettingzaag) :cry: . Het is een grote fout van Rockstar dat ze hem niet ingezet hebben, want ik denk dat meeste GTA spelers het een grote minpunt voor GTA IV vinden. Je kan gewoon met 6 sterren cruisen want nu komt er geen tank die je opblaast :cry: . ONTSNAPPEN AAN DE POLITIE IS GEWOON TE MAKKELIJK GEWORDEN :duh: !!! Was een keer gesmeerd in een Trashmaster met 6 sterren :muur::zz::gaap::7 !

Bewerkt: door rhino_
Geplaatst:
Ik mis Rhino het meest (daarna Minigun en kettingzaag) :cry: . Het is een grote fout van Rockstar dat ze hem niet ingezet hebben, want ik denk dat meeste GTA spelers het een grote minpunt voor GTA IV vinden. Je kan gewoon met 6 sterren cruisen want nu komt er geen tank die je opblaast :cry: . ONTSNAPPEN AAN DE POLITIE IS GEWOON TE MAKKELIJK GEWORDEN :duh: !!! Was een keer gesmeerd in een Trashmaster met 6 sterren :muur::zz::gaap::7 !

In real life kun je toch ook ontsnappen in een vuilniswagen als je snel bent... Het is vrij onrealistisch dat er een tank achter je reet aankomt als je gezocht wordt door de politie, niet? Het is nu juist wél realistischer geworden!

En daarnaast vind ik de gameplay er ook mee verbeterd, een stuk meer spanning en sensatie dan binnen no time te worden opgeblazen door een f-ing tank!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...