Jump to content

leger helikopter waar?


Mynameisjeff

Recommended Posts

Ooit kwam leger achter je aan bij 6 sterren :Y . Ik vind het nu saai zonder tank want het was altijd leuker als een tank achter je aan zat en je moest uitkijken om niet opgeblazen te worden :Y:D . Ik heb zelfs met handling geknoeid zodat Rhino 200 km/u kon. Werd nog moelijker. En ik heb nooit gehoord dat iemand ooit ontsnapt aan de politie in een vuilniswagen :N .

Link to comment
Delen op andere websites

Click here to view the SnapMap

(van die onderste weet ik niet zeker in singleplayer maar als je multi speelt staan er 4 ;) )

(op vliegveld is zowel in single als in multi)

Hij bedoelt alleen gevechtsheli's. Die in zuid- Alguin (ofzo) is van de helipoort. Zijn tour mavericks dus geen guns. Alleen op het vliegveld zijn die gevechtsheli's. Op jou map dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Click here to view the SnapMap

(van die onderste weet ik niet zeker in singleplayer maar als je multi speelt staan er 4 ;) )

(op vliegveld is zowel in single als in multi)

Hij bedoelt alleen gevechtsheli's. Die in zuid- Alguin (ofzo) is van de helipoort. Zijn tour mavericks dus geen guns. Alleen op het vliegveld zijn die gevechtsheli's. Op jou map dan.

Er zit ook zoeen heli op 1 van de politie bureau 's maar ik weet niet welke.

Link to comment
Delen op andere websites

komen er later nog meer cheats bij?ik wil bijvoorbeel ook een cheat voor de conquete en zon anderen auto met vier van die uitlaten, die vind ik mooier, vooral de conquete dan de super gt eigenlijk.

zo ja, waar zie je wanneer rockstar nieuwe cheats uitgeeft?

ik vond de tank altjid wel lagge, juist om mee te klooie en iedereen die je aanrijd opblazen enzo! ik vind eht dus jammer dat hij weg is. als het te realistisch word is het eigenlijk ook neit meer leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Click here to view the SnapMap

(van die onderste weet ik niet zeker in singleplayer maar als je multi speelt staan er 4 ;) )

(op vliegveld is zowel in single als in multi)

Hij bedoelt alleen gevechtsheli's. Die in zuid- Alguin (ofzo) is van de helipoort. Zijn tour mavericks dus geen guns. Alleen op het vliegveld zijn die gevechtsheli's. Op jou map dan.

Er zit ook zoeen heli op 1 van de politie bureau 's maar ik weet niet welke.

*KICKJE*

Ik heb dat politiebureau gevonden, beste man! Je moet bij dat politiebureau door de poortjes heen waar er agenten staan en dan kom je op een soort parkeerterrein. Daar zit er ergens een deur met een trappenhuis daar achter en dan op de 2e verdieping moet je op het dak gaan. Daar staat ie. Maar de wieken zijn vanaf de weg ook al duidelijk te zien. Maar ze vallen pas echt op als je weet dat er een heli staat hoor. Hier een snapmap: >> Klikken maar! <<

Suc6 en veel plezier ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij krijg je die als je alle 200 flying rats heb kapot geknald,

lijkt een beetje op hunter maar deze heeft wel raketten erop heb ik gelezen. :tu:

Klopt, maar die op het politiebureau staat er al voor dat je alle duiven hebt afgeknald.

EDIT: Ik had even over de raketten heen gelezen. Sorry, ik moet je teleurstellen.... GEEN raketten.

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij krijg je die als je alle 200 flying rats heb kapot geknald,

lijkt een beetje op hunter maar deze heeft wel raketten erop heb ik gelezen. :tu:

lijkt een beetje op de hunter !!! een hunter is toch anders nagemaakt op een apache en deze heli op de UH-60 BlackHawk. maar nu weer ontoppic.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...