-GoldWing- Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Hey, ik wil graag weten hoe ik mijn computerkast moet openen om hem schoon te maken. Hier een foto, waar een rood streepje bovenstaat heb ik zijn schroefjes. Die heb ik al opengemaakt, maar wat moet ik nog meer openmaken want hij gaat nog steeds niet open. Reageren
joppie Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) Misschien dat jede zijplaat naar achteren moet schuiven/trekken, dat heb ik ook. Bewerkt: 8 mei 2008 door joppie Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Meestal zit de kast van je PC vast met een aantal schroefjes en klikjes. Als je alle schroefjes die je ziet losdraait moet het loszitten. Daarna kun je de kast een beetje heen en weer bewegen om te zien hoe je hem verder uit de klikjes moet krijgen. Kijk goed of je echt geen schroefje over het hoofd gezien hebt. Mocht het nog niet lukken, dan kun je langs een computerzaak o.i.d. gaan, kijk of ze het daar wel voor elkaar krijgen. Reageren
Limbolander Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 flink bewegen idd kan je meteen nieuwe harde schijf gaan halen, je moet zoals eerder gezegt is de schroefjes loshalen als je die hebt en dan de plaat aan de zijkant naar achter eruit schuiven. Reageren
The Wizard Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Hey, ik wil graag weten hoe ik mijn computerkast moet openen om hem schoon te maken. Hier een foto, waar een rood streepje bovenstaat heb ik zijn schroefjes. Die heb ik al opengemaakt, maar wat moet ik nog meer openmaken want hij gaat nog steeds niet open. Je ziet daar tussen de schroefje een sukje metaal net een hand greep daar moet je hem naar achter trekken dan heb je de zijkant eraf en kun je hem schoon maken. Maar doe dit wel voorzichtig Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 dank jullie wel, het is gelukt. Maar hoe moet ik hem er nu weer op krijgen? Reageren
The Wizard Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Gewoon er bijna hele maal opleggen en dan weer terug schuiven eigenlijk net zo toen je hem eraf haalde en dan dus anders om. Terug schuiven dan moet het lukken. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 dank jullie wel, het is gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.