Jump to content

pc kast

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik wil graag weten hoe ik mijn computerkast moet openen om hem schoon te maken.

pxrb1.th.png

Hier een foto, waar een rood streepje bovenstaat heb ik zijn schroefjes.

Die heb ik al opengemaakt, maar wat moet ik nog meer openmaken want hij gaat nog steeds niet open.

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien dat jede zijplaat naar achteren moet schuiven/trekken, dat heb ik ook.

Bewerkt: door joppie
Geplaatst:

Meestal zit de kast van je PC vast met een aantal schroefjes en klikjes. Als je alle schroefjes die je ziet losdraait moet het loszitten. Daarna kun je de kast een beetje heen en weer bewegen om te zien hoe je hem verder uit de klikjes moet krijgen. Kijk goed of je echt geen schroefje over het hoofd gezien hebt.

Mocht het nog niet lukken, dan kun je langs een computerzaak o.i.d. gaan, kijk of ze het daar wel voor elkaar krijgen.

Geplaatst:

flink bewegen idd kan je meteen nieuwe harde schijf gaan halen, je moet zoals eerder gezegt is de schroefjes loshalen als je die hebt en dan de plaat aan de zijkant naar achter eruit schuiven.

Geplaatst:
Hey, ik wil graag weten hoe ik mijn computerkast moet openen om hem schoon te maken.

pxrb1.th.png

Hier een foto, waar een rood streepje bovenstaat heb ik zijn schroefjes.

Die heb ik al opengemaakt, maar wat moet ik nog meer openmaken want hij gaat nog steeds niet open.

Je ziet daar tussen de schroefje een sukje metaal net een hand greep daar moet je hem naar achter trekken dan heb je de zijkant eraf en kun je hem schoon maken. Maar doe dit wel voorzichtig

Geplaatst:

Gewoon er bijna hele maal opleggen en dan weer terug schuiven eigenlijk net zo toen je hem eraf haalde en dan dus anders om. Terug schuiven dan moet het lukken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...