Sjorszzz Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) Hallo, Ik word steeds gebeld door onderandere Roman en dan vraagt hij aan me hoe de Intervieuw is gegaan. En Niko zegt dan steeds zo iets als dat er wat tussen is gekomen. Dan denk ik steeds welke Intervieuw??? Ik vermoed dat het die intervieuw is waar je die nette kleding voor moet halen met stropdas enzo. Alleen ik weet niet hoe en waar ik die missie moet starten! En elke keer na het saven krijg ik een berichtje met dat ik de date voor die intervieuw heb gemist. Kan iemand mij verder helpen want ik snap dr echt niks van Dus kortom ik denk dat ik de 2e gedeelte van de missie Final Intervieuw nog niet heb gedaan. En ik weet niet hoe en waar je hem kan starten. Alvast bedankt Bewerkt: 8 mei 2008 door sjors12345 Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Je moet eerst een Pak, met stropdas en 'Smart-Shoes' hebben. Dit kan je allemaal kopen in Perseus. Die schoenen hebben een andere naam, dus geen 'Smart Shoes'. Er zijn maar 1 paar schoenen in Perseus, die moet je dus kopen. Dan moet je nog een pak met stropdas. Pas op: Die zitten in 1! Ga naar het lokale internetcafé en klik op de advertentie met de kop "Need Legal Help?". Wanneer je op de site zit, klik je op de "Careers"-button. Klik dan op de "Submit Resume"-button, scroll naar beneden en druk weer op de "Submit Resume"-button. Nu krijg je een afspraak, die om 12.00 uur zal plaats vinden. Die je kleding aan, en het gesprek kan beginnen. Tip voor PART II in de missie: Vermoord Goldberg met een mes, sla vervolgens met datzelfde mes een raam in. Spring daardoor naar buiten. Je krijgt zo geen wanted level, en kunt rustig naar Francis rijden om de papieren af te geven! [/font] Voor meer info: Klik Veel succes! Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Een beetje late reactie maar om de 1 of andere reden kan ik niks meer posten op mijn eigen PC. Dus nu plaats ik deze reactie ook op een andere PC. Maar uhm dat is niet helemaal wat ik bedoel. Ik bedoel hoe je part II van die missie moet starten hoe en waar. Want part I heb ik al gedaan. Dus kan iemand me alsnog even helpen met Part II van die missie? Reageren
Donwell Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik heb even snel voor je op de wiki gekeken, en wat ik kan opmaken daaruit moet je, als je de kleren hebt, naar het bedrijf gaan en in de marker stappen. Vanuit daar kun je de missie voortzetten. Reageren
Visser23 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Je moet als eerste de kleren krijgen, een pak met stropdas en 'smart' Shoes. Deze kan je kopen bij Perseus. Als je die hebt kan je naar dat gebouw gaan, dat is er vlak bij (bij de Perseus). Dan zal je kunnen starten. Je hebt ook een afspraak, kijk dus even in de 'organizer'. Als het een week later is, dan op de dag waar je in speelt, dan staat dat niet in de organizer. Pas dus daar voor op Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Sorry maar ik weet echt niet welk gebouw ik dan moet zijn. Kun je dat misschien op een kaartje aangeven? Reageren
Velaro Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Sorry maar ik weet echt niet welk gebouw ik dan moet zijn. Kun je dat misschien op een kaartje aangeven? Ik zal het even uitleggen. Klik op 'pauze' en ga naar je 'map'. Op het middenste eiland staat er onderaan of bovenaan (ik weet het niet zo goed meer) een stropdas-logo. Daar moet je naartoe rijden. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Kijk hier even. Je moet (op een bepaald uur dat aangegeven staat in je Organizer) op het onderste bolletje zijn. Eenmaal je daar de missie gestart hebt rijd je naar het bovenste bolletje, wat tevens ook aangegeven staat op je radar/map. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ja bedankt voor de hulp het is me eindelijk gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.