Jump to content

Wat is jullie record met deathmatch ?


IronBullet

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tomeken

    7

  • gemertenaar

    5

  • IronBullet

    3

  • SUPERKoRT

    2

Tussendoor heb ik een keer precies $1337,- gehad. Geen record ofzo, maar wel een meesterlijk getal als dat in de playerlist staat :sigaar:. Voor degenen die niet weten wat het getal "1337" inhoudt: 1337 (lees: liet (leet)) is een afkorting van "elite".

Link to comment
Delen op andere websites

ik had is een match 48 kills ik gebruik vaak de AK-47 en schiet dan van dicht bij op het hoofd dan heb je je tegenstander heel snel dood mijn score was trouwens $4833 in eem match van 20 min

Bewerkt: door no ps3 = no living
Link to comment
Delen op andere websites

4900 Er was iemand met 9500 Pfff hij hat 83 kills !

Kheb gisteren 112 kills gemaakt in een match van 20 min en een death van 34 mijn money was 14619 benm heel vaak 1ste is best wel saai als je heel vaak wint dan is er niet egt meer die uitdaging OM 1ste te worden..

ben nu al bijna rang 5 trouwens:P

Link to comment
Delen op andere websites

Deathmatch is niet zo echt mijn ding.

Ik haal er ongeveer 1600 - 2500 in een potje van 10min/15min.

Racen doe ik veel liever maar helaas win ik nu bijna de heletijd en verdien je er ook niet zoveel mee.

Nu doe ik het meest Car Jack City en Mafia Work. Met Mafia Work had ik net 9882 :D

Link to comment
Delen op andere websites

Deathmatch is niet zo echt mijn ding.

Ik haal er ongeveer 1600 - 2500 in een potje van 10min/15min.

Racen doe ik veel liever maar helaas win ik nu bijna de heletijd en verdien je er ook niet zoveel mee.

Nu doe ik het meest Car Jack City en Mafia Work. Met Mafia Work had ik net 9882 :D

mafya work is idd zwaaaaaarrrr beukerig

Link to comment
Delen op andere websites

Racen doe ik veel liever maar helaas win ik nu bijna de heletijd en verdien je er ook niet zoveel mee.

Nu doe ik het meest Car Jack City en Mafia Work. Met Mafia Work had ik net 9882 :D

Lijkt wel of gta online voor noobs gemaakt is. :puh: Echte uitdaging ben ik ook nog niet vaak tegengekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

3330 is mijn hoogst .. word wel schijtziek van die gasten die met een rocketlauncher op 1 plek blijven staan :duh:

Ja dat is echt gay.

Mijn record met deathmatch is $3800 ongeveer. Misschien wat meer omdat ik ook wat cash had geloot maar ik had 38 kills.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...