Ottoman 47 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Ik heb op Fraps geregisteert, maar als ik een film van 1 minuut maak, is dat 1 GB, huh? Hoe verklein ik het, want ik wil een film zo-snel-mogelijk maken! OTTO Reageren
tjoef Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Je kan een extension-converter downloaden. Je kan best deze nemen, die is gratis en volledig in orde. Wat je met dit programma kan doen, is de extensies(types zoals WMV, MP3, WAV, JPEG,...) van een bestand omzetten naar een andere extensie. Waarschijnlijk is je huisige extensie nu .avi. ALs je die omzet naar .WMA, zal de bestandgrootte al een pak kleiner zijn. Een nadeel is dat de beeldkwaliteit minder is. Als iets ondeuidelijk is, zeg het dan, want ik heb het gevoel dat dit nogal een onduidelijk stuk tekst is Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Thanks tjoef, je hebt alles goed en snel uitgelegt, alleen één probleempje, die 'WM Converter' ziet er ingewikkeld uit, dus misschien kan je een kleine TUT geven hoe het werkt? OTTO Reageren
tjoef Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Bah, het gaat wel hoor (ik ben niet zo'n held in het maken an tuts, maar ik probeer ) Eerst selecteer je via inputs een bestand. Dit kan een muziek- of videobestand zijn, het gaat allebei. Vervolgens selecteer je in welke extensie je het bestand wil omvormen. Ik denk dat jij best het formaat .wmv neemt, maar je kan ze allemaal eens uittesten Neem dan 'convert' aan de rechterbovenkant. Dan krijg je waarschijnlijnlijk een melding, maar daar moet je je niets van aantrekken Na op 'Ja' geklikt te hebben, zal je bestand beginnen met converteren. Dit duurt niet erg lang, hoogstens een minuut. Tenslotte kan je je geconverteerd bestand terugvinden hier : Harddisk/Program files/WM Converter/Coverted files Het kan zijn dat je daar niets ziet staan. Is dit het geval, druk dan vanboven op de knop 'compatibiliteitsbestanden'. Dan zou je normaal gezien alles moeten zien. (het kan zijn dat deze laatste stap helemaal niet nodig is, maar ik heb Vista en dat kan anders zijn.) Succes ermee edit: sorry voor de grote foto's :s Ik weet niet hoe het komt :$ Is al verholpen blijkbaar Bewerkt: 13 mei 2008 door tjoef Reageren
Hackman Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Op school is er een programma genaamd Irfanview. Daarmee kun je afbeeldingen met grote KB's goed verkleinen alleen ik denk niet dat dat ook voor filmpjes is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.