Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wow, wat een geweldige sig! :dans:

De effecten in de signature zijn perfect. Door op de scouders en de arm een flash-effect te maken lijkt het of de regen er in reflecteert. Dat heb je echt prima gedaan, net als de rest. Je hebt er goed aan gedaan om Nico iets lichter te maken. Zo gaat alle focus naar hem. Het logo van GTAIV heb je mooi weggevaagd. Zo lijkt het of het er altijd al heeft gezeten. Ik zie echt geen puntje van kritiek.

Maarr... Niets is perfect. Je zit er wel dicht tegen aan

98%

Dit doet me er trouwens aan denken, ik heb GTAIV nog steeds niet gekocht! :clown:

Bewerkt: door Daan007
Geplaatst:

Het is een mooie screenshot die je hebt uitgekozen. Je hebt hem opgeleukt met wat effecten er omheen die niet zo goed tot hun recht komen. Het lijken verdwaalde lichtbollen die zomaar ergens zijn geplaatst en wat filtertjes. De belichting is niet zo goed en er is geen goed focuspunt. Iets nieuws i.p.v. effecten rondom de persoon maar een mooi geheel met een goede verdeling.

63% - Misschien een nieuwe techniek?

Geplaatst:

Bedankt alletwee voor de uitgebreide rate, wel een helemaal andere mening maarja.

Ferre welke screenshot bedoel je? Die van Niko of die van Liberty (New York)? Er zitten er 2 in namelijk.

Ik begrijp ook niet zo goed wat je bedoelt met nieuwe techniek?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...