Jump to content

Is er een Mod zoals deze...

Recommended Posts

Geplaatst:

Is er een Mod, dat alle auto's van San Andreas vervangen kan worden door echte normale auto's?

SanAndreasGEK

Geplaatst:

Misschien kun je eens de San Adreas modern mod proberen. Hiermee worden 91 auto's vervangen. Klik >>hier<< om hem te downloaden. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Misschien kun je eens de San Adreas modern mod proberen. Hiermee worden 91 auto's vervangen. Klik >>hier<< om hem te downloaden. ;)

En werkt die SAMM goed? Ik hoor van andere dat ie niet goed is.

Maar heb 'em toch gedownload. Ik zal ff proberen!

EDIT: Hij doet het niet :N . Ik heb het installeert en toen ie bezig was met laden, stond er: Er is een fout opgetreden in "gta sa.exe", ofzoiets. Hoe haal ik het weg? Of gewoon Uninstalleren...?

Bewerkt: door SanAndreasGEK
Geplaatst:

Hmmmm, Vreemd. Ik heb dat niet. Maar bij mij worden helemaal geen auto's vervangen. Ze zijn nog steeds zo :7

Geplaatst:
Hmmmm, Vreemd. Ik heb dat niet. Maar bij mij worden helemaal geen auto's vervangen. Ze zijn nog steeds zo :7

Hoe kan ik die Mod eruit halen?

Geplaatst:

Door de bestanden de vervangen met de orginele van de echte SA. Als je niet weet welke, of je hebt geen backups, dan kun je simpelweg SA opnieuw instaleren. Hierna is SA helemaal 'clean'. :)

Geplaatst:
Door de bestanden de vervangen met de orginele van de echte SA. Als je niet weet welke, of je hebt geen backups, dan kun je simpelweg SA opnieuw instaleren. Hierna is SA helemaal 'clean'. :)

Oke, ik heb San Andreas weer opnieuw geïnstalleerd. Bedankt :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...