Jump to content

Nieuw systeem

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn huidige PC bevindt zich nu in de computerhemel, dus ik moet een andere aanschaffen. IK wil absoluut GEEN merkpc, want ik wil niet aan een merk gebonden zijn en dan zit ik weer met die verborgen partities en dat soort zooi.

Ik heb altijd een AMD gehad, maar nu zit ik te twijfelen tussen de twee CPU-giganten. Maarja, alleen met een CPU ben je er nog niet natuurlijk. Wat er nu in mijn gedachte zit:

Mainboard: ééntje van Asus (type maakt niet zoveel uit)

Geheugen: G.E.I.L 4GB DDR2

Harddisks: Heb ik nog dus dat is niet nodig

Grafische kaart: In ieder geval een Ati met minimaal 512MB geheugen erop

CPU: Ik twijfel tussen een AMD Athlon X2 @ 2.500MHz en een Intel Celeron Dualcore @ 2.600MHz

Wat wil ik met de PC doen? Ik wil eventueel in de toekomst GTA IV erop kunnen draaien zonder slag of stoot.

Waar wil ik de onderdelen halen? Bij Alternate in Ridderkerk.

Hebben jullie nog tips en/of suggesties? Laat het dan even weten :)

Geplaatst: (bewerkt)
Mijn huidige PC bevindt zich nu in de computerhemel, dus ik moet een andere aanschaffen. IK wil absoluut GEEN merkpc, want ik wil niet aan een merk gebonden zijn en dan zit ik weer met die verborgen partities en dat soort zooi.

Ik heb altijd een AMD gehad, maar nu zit ik te twijfelen tussen de twee CPU-giganten. Maarja, alleen met een CPU ben je er nog niet natuurlijk. Wat er nu in mijn gedachte zit:

Mainboard: ééntje van Asus (type maakt niet zoveel uit)

Geheugen: G.E.I.L 4GB DDR2

Harddisks: Heb ik nog dus dat is niet nodig

Grafische kaart: In ieder geval een Ati met minimaal 512MB geheugen erop

CPU: Ik twijfel tussen een AMD Athlon X2 @ 2.500MHz en een Intel Celeron Dualcore @ 2.600MHz

Wat wil ik met de PC doen? Ik wil eventueel in de toekomst GTA IV erop kunnen draaien zonder slag of stoot.

Waar wil ik de onderdelen halen? Bij Alternate in Ridderkerk.

Hebben jullie nog tips en/of suggesties? Laat het dan even weten :)

type van moederbord maakt je niet zoveel uit? dat zou ik toch changen, aangezien het moederbord nog belangrijker is dan je processor en videokaart, ik zou niet gaan voor de celeron processors want die zijn gewoon echt brak.

Ik zou eens eerst beginnen met je budget wat je in gedachte hebt. ;)

tevens als je zonder slag of stoot GTA IV wilt gaan spelen in de toekomst kom je toch zeker op een pc van rond de 600-800 euro uit

Bewerkt: door Scrtz
Geplaatst:

Het wordt nu echt een AMD. Ik heb ook een mainboard gezien. na,elijk de MSI K9N Neo-F V2. :) Met socket AM2.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...