KillerZero86 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Weet er iemand een manier om gta San Andreas nederlands te krijgen? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Weet er iemand een manier om gta San Andreas nederlands te krijgen? dit kan voor zo ver iki weet alleen op de PC maar dan heb je een SA NL Patch nodig moet je zoeken op google of hier ergens op GTA forum in het 'modificatie aanvraag' forum GREETZ. zeg het maar als je nog meer info nodig hebt Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Alsjeblieft.. De read me doorlezen, alles spreekt eigenlijk voor zich. Reageren
Johan112 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Hoe zet je hem IN het spel ? Ik heb hem gedownload en in gta san andreas user files gezet Maar hij zit niet in het spel Reageren
joppie Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Hij komt niet in de User files. Het is een text bestandje, deze moet je in de map: GTA San Andreas/Text en dan de amercian vervangen. Maak wel een backup!! Ik heb hem ook, tis egt veel makkelijker maar ja dat doet er niet toe. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Dat gaat niet werken vrees ik. Eerst moet je het bestand american.gxt opzoeken. Dat staat in je speldirectory GTA San Andreas/text. Back-up dat bestand. Zet daarna het uitgepakte nieuwe american.gxt daarvoor in de plaats. Dan zou het allemaal moeten werken Natuurlijk moet je ook zorgen dat de ondertitels in het spel aan staan.... Reageren
Johan112 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Hoe maak je een back-up :$ Srry ik heb neit zoveel verstand van dat soort dingen Bedankt allemaal Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Klik met rechts op het reeds bestaande bestandje met de naam american.gxt en kies voor 'kopieëren'. Ga nu ergens naar toe waar je bestandje even kan opslaan. Je bureaublad, "mijn documenten", whatever. Klik ergens op je bureaublad of in het wit van een mapje met rechts op je muis en kies nu voor "plakken". Het bestandje wordt nu veilig voor je weggezet. Pak vervolgens je nieuwe american.gxt en zet die in de GTA San Andreas map. Je krijgt de vraag gesteld "wilt u het bestaande bestand overschrijven?". Kies voor "ja" en klaar ben je Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Maar als je deze mod hebt gedownload, Kun je toch geen savegame's meer starten? Toch? Tenminste, dat heb ik ergens gelezen... Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Dat heb je volgens mij dan verkeerd gelezen Uitsluitend de ondertitels zijn veranderd en voorderest helemaal niets. De namen van personen en de namen van de missies zijn nog exact hetzelfde, dus het zou helemaal niets mogen uitmaken voor bestaande save-games..... Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Maar als je deze mod hebt gedownload, Kun je toch geen savegame's meer starten? Toch? Tenminste, dat heb ik ergens gelezen... Alléén bij main.scm mods moet je een new game starten. Als je ook maar één lettertje veranderd in de main.scm kun je je oude savegames niet meer gebruiken. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ok, vandaag weer wat geleerd Reageren
Johan112 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Shit mean, ik krijg hem alsmaar niet in het spel Reageren
tjoef Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Wat is het probleem dan juist? Stopt het laden? Gebeurt er iets tijdens de cutscenes zelf? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.