Jump to content

Hoofdpijn door lawaai van PC

Recommended Posts

Geplaatst:

Tsja, Windows zal zeker iets doen, maar als hij al vanaf het begin al lawaai maakt, dan is er iets fout met de hardware. Als je een weekje kunt wachten, dan zou je hem bij de leveraar kunnen sturen en laten fixen. Anders weet ik het niet.

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• joshoon

19

• Robin2130

5

• gammie_

5

• Sonny-The-Pilot

4

Geplaatst:
Tsja, Windows zal zeker iets doen, maar als hij al vanaf het begin al lawaai maakt, dan is er iets fout met de hardware. Als je een weekje kunt wachten, dan zou je hem bij de leveraar kunnen sturen en laten fixen. Anders weet ik het niet.

Beter iets dan niets toch?

Dus ik zal wel een weekje moeten wachten...

Maar ik wacht er nog even mee

Geplaatst:

Je zei dat je nog een andere pc hebt, die stil is? Dan zie ik het probleem niet om deze pc een weekje te missen... Je zal hem toch een keer moeten weg brengen tenzij je met die herrie inc. hoofdpijn wil leven.

Geplaatst:

Je zei dat je nog een andere pc hebt, die stil is? Dan zie ik het probleem niet om deze pc een weekje te missen... Je zal hem toch een keer moeten weg brengen tenzij je met die herrie inc. hoofdpijn wil leven.

Ik heb niet elke dag hoofdpijn.

Soms maakt hij na een lange tijd niet zoveel lawaai als de andere keer.

Maar altijd maakt hij klote geluid, en wil eraf.

Ik ga zo snel mogelijk even die dienst bellen om hem op te halen.

Want ik wil hem nog even niet kwijt.

Geplaatst:

slechte video kaart

of je ogen zijn een beetje slecht daar door krijg ik ook wel is hoofd pijn zeker als ik COD4 te lang speel

Geplaatst:
slechte video kaart

of je ogen zijn een beetje slecht daar door krijg ik ook wel is hoofd pijn zeker als ik COD4 te lang speel

Ligt niet aan mijn ogen, ik ben juist goed bestendigd tegen lang achter de PC...

---------------DISCUSSIE GESLOTEN-----------------

Geplaatst:
Ik begin dit verhaal steeds minder serieus te nemen...

Mijn vorige post gelezen?

Het is opgelost.

PC laat ik ophalen... klaar

--------------DISCUSSIE GESLOTEN---------------

Geplaatst:

Als joshoon zegt dat zijn hoofdpijn door het lawaai van de pc komt, dan moeten we dat geloven. Ik hoef nu geen berichten meer te zien dat hij te lang achter de pc zit (al is dat met 15 uur per dag wel het geval) en dat zijn hoofdpijn daardoor komt. Probeer het probleem waardoor die herrie komt op te lossen en niet waarom hij hoofdpijn heeft.

Back on topic. :)

Geplaatst:
Als joshoon zegt dat zijn hoofdpijn door het lawaai van de pc komt, dan moeten we dat geloven. Ik hoef nu geen berichten meer te zien dat hij te lang achter de pc zit (al is dat met 15 uur per dag wel het geval) en dat zijn hoofdpijn daardoor komt. Probeer het probleem waardoor die herrie komt op te lossen en niet waarom hij hoofdpijn heeft.

Idd Thundercover, dankje

@Robin: Ik heb nog niet gebeld.

Geplaatst:

Idd Thundercover, dankje

@Robin: Ik heb nog niet gebeld.

Even serieus: Ik ben echt benieuwd wat het zou kunnen zijn. Ik heb zoiets nooit gehad, dus als t gebeurt, dan weet ik gelijk wat het kan zijn :) Hou ons op de hoogte :tu:

Geplaatst:
Probeer eens er met een grote stoephamer op te slaan. Misschien wordt hij dan stiller. :puh:

En wanneer maakt begint hij dan lawaai te maken? Als je met iets bezig bent dat veel kracht in beslag neemt, of nadat je OS is opgestart, of meteen al bij het drukken op het AAN knopje?

Meteen vind ik hem al aardig veel lawaai maken.

Maar zolang hij een heel poosje aan staat... word het wat luider.

Mijn andere PC is doodstil lol

Het geheugen van je PC. Dus, je hardeschif waar alles word opgeslagen.

Geplaatst:
Probeer eens er met een grote stoephamer op te slaan. Misschien wordt hij dan stiller. :puh:

En wanneer maakt begint hij dan lawaai te maken? Als je met iets bezig bent dat veel kracht in beslag neemt, of nadat je OS is opgestart, of meteen al bij het drukken op het AAN knopje?

Meteen vind ik hem al aardig veel lawaai maken.

Maar zolang hij een heel poosje aan staat... word het wat luider.

Mijn andere PC is doodstil lol

Het geheugen van je PC. Dus, je hardeschif waar alles word opgeslagen.

131 GB vrij... moet genoeg zijn xD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...