The-oracle Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Hallo, Ik heb laatst een ps3 aangeschaft... ben er super blij mee, echt geweldig apperaat maar ik vroeg me af of er ook een ps2 controller op aangesloten kan worden, voor et geval dat ik multiplayer met een vriend wil K zie nergens een ingang voor dat ding maar ik heb een wii gehad en die had ook zo zn verborgen klepjes dus ik dacht, miss heeft de ps3 dit ook... Bovendien las ik in het boekje iets over memory card (ps2) en die slot zie ik ook nergens dus miss zit er dan ook zo'n controller slot boven? Alvast bedankt, ik heb trouwens de ps3 40 gb versie (gta IV Bundel ) Reageren
ikt Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Jammer genoeg heeft de PS3 geen PS2 controller ingangen, alles is draadloos geregeld. Je zult een controller moeten kopen. Reageren
The Wizard Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Het kan wel maar dan ben je een usb adapter nodig kost 12euro Hier een afbeelding Reageren
The-oracle Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Het kan wel maar dan ben je een usb adapter nodig kost 12euroHier een afbeelding Oke jongens, bedankt! Reageren
stano666 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) Het kan wel maar dan ben je een usb adapter nodig kost 12euroHier een afbeelding Oke jongens, bedankt! en werkt alles naar behoren ? (heb zelf een nieuwe dualshock 3 gekocht) , ik heb gehoord dat de ps2 controller niet zal gaan trillen indien aangesloten op de ps 3 ??? (sorry voor zo laat) vr. gr. stano666 Bewerkt: 20 juli 2008 door stano666 Reageren
FerryN Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Hallo,Ik heb laatst een ps3 aangeschaft... ben er super blij mee, echt geweldig apperaat maar ik vroeg me af of er ook een ps2 controller op aangesloten kan worden, voor et geval dat ik multiplayer met een vriend wil K zie nergens een ingang voor dat ding maar ik heb een wii gehad en die had ook zo zn verborgen klepjes dus ik dacht, miss heeft de ps3 dit ook... Bovendien las ik in het boekje iets over memory card (ps2) en die slot zie ik ook nergens dus miss zit er dan ook zo'n controller slot boven? Alvast bedankt, ik heb trouwens de ps3 40 gb versie (gta IV Bundel ) Uhmmm, Ik zal nog even reageren op je Memorycardprobleem. Ik heb dit ook, bij de 60gb versie, kun je links van de Bluray sleuf, dat is een soort klepje, en bij de 60gb zit daar die Memorycard sleuven onder, en in je PS3 boekje, daar staat bij mij dat deze PS3 dat niet ondersteunt, helaas. Later, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.